Alt for lenge og vente til 11. sept?

Læjfærn

Forumet er livet
Ja det synes iallefall jeg og MammantilAmalie..

Såh, flere som ikke har mer liv enn meg og vil ta et treff før sept?[:D]

JAAAAAAAAAAAA!

Hvis jeg har mulighet til å bli med så [:)]

Ja, er sikkert med jeg....[:)]

ORIGINAL: Sviskesiri

Hva. er det blitt bestemt treff 11.september? Ikke jeg fått med meg![:D]
Kan dere ikke slenge dere på Drammens-treffet da? det er ikke langt med tog da, vi reiser jo til Oslo for å møte dere!![:D]

Når er det da? For meg blir det vel ganske laaaangt?

Kan dere ikke slenge dere på Drammens-treffet da? det er ikke langt med tog da, vi reiser jo til Oslo for å møte dere!![:D]

Blir langt fra Rakkestad til Drammen....en time ekstra å kjøre faktisk[&o]...stemmer på Oslo jeg![:D]

Neste fredag, altså 24.!
Eh, bor du på Jessheim?? Jeg er veldig dårlig i geografi, men tar 30 min med tog til Drammen fra Oslo![:)]

Åkej..da blir det et stykke med tog..men får høre hva de andre kan og tenker![:)]

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

ja vi er med på treff... snakka vi ikke om neste uke kurtine??hehe.. vi er litt ivrige vi gitt..hehe

Jo vi gjorde jo det![:D]

Ivrig/lite liv, vi kaller det det som passer vi[:D]

hvilken dag tid passer for folket?

Hva med neste torsdag? 23?

Torsdag er en god dag for meg[:)]

hvor skal det være?

ORIGINAL: kurtine

Torsdag er en god dag for meg[:)]

Torsdag passer bra for meg og, da er Aurora på SFO (tenk at jeg har ei skolejente!!!!!)

ORIGINAL: løve78

Blir langt fra Rakkestad til Drammen....en time ekstra å kjøre faktisk[&o]...stemmer på Oslo jeg![:D]

Uff da,

ORIGINAL: Hyssamaia

blir det ikke ekeberg da? siden det er stor gress plen, lekeplass og bondegård der vi kan gå inn å se på dyrene (koster 30kr)[:D]

Jaaaa..vi vil se på dyyyyyr

blir det ikke ekeberg da? siden det er stor gress plen, lekeplass og bondegård der vi kan gå inn å se på dyrene (koster 30kr)[:D]

Fus på skila!!!!!!!![:D] Høres jo koselig ut det hvis det er go`vær! Hvis det er øs pøs plakevær da...hvor drar vi da? Noen som har prøvd de innendørs lekeland i Oslo? Har vært på den i Lillestrøm, men litt langt å kjøre...

ORIGINAL: løve78

Fus på skila!!!!!!!![:D] Høres jo koselig ut det hvis det er go`vær! Hvis det er øs pøs plakevær da...hvor drar vi da? Noen som har prøvd de innendørs lekeland i Oslo? Har vært på den i Lillestrøm, men litt langt å kjøre...

Jeg har vært på et lekeland..men husker fader ikke hva det het. Men der var det kjempefint!

eh... kurtine, hvordan skal vi komme oss til ekeberg a?

Og ang Drammenstreffet er ikke noe problem, toget vi tar til Oslo går videre til Drammen

ORIGINAL: Toyah

Og ang Drammenstreffet er ikke noe problem, toget vi tar til Oslo går videre til Drammen

Vurderer å kjøre? Hvis du tør? Jeg har jo 7 seeter og plass til vogner hvis jeg tar ut de bakerste setene[:)]

Vi får se[:o][:D]

Jeg vet at toget går videre til Drammen - tenkte bare det ble mye reising den dagen..

ORIGINAL: Toyah

Vurderer å kjøre? Hvis du tør? Jeg har jo 7 seeter og plass til vogner hvis jeg tar ut de bakerste setene[:)]

Vi får se[:o][:D]

Jeg vet at toget går videre til Drammen - tenkte bare det ble mye reising den dagen..

Okey, I`m in[:D]

kan folk onsdag isteden? jeg fant plutselig ut at vi skal på helsestasjonen på torsdag...

Joda di høne, det passer onsdag også[:D]

kan folk onsdag isteden? jeg fant plutselig ut at vi skal på helsestasjonen på torsdag...

Joda di høne, det passer onsdag også[:D]

Jeg er med på onsdag![:D]

hvordan kommer man seg til Ekeberg?

Back
Topp