Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sviskesiri
Hva. er det blitt bestemt treff 11.september? Ikke jeg fått med meg![:D]
Kan dere ikke slenge dere på Drammens-treffet da? det er ikke langt med tog da, vi reiser jo til Oslo for å møte dere!![:D]
ORIGINAL: løve78
Hva. er det blitt bestemt treff 11.september? Ikke jeg fått med meg![:D]
Kan dere ikke slenge dere på Drammens-treffet da? det er ikke langt med tog da, vi reiser jo til Oslo for å møte dere!![:D]
Blir langt fra Rakkestad til Drammen....en time ekstra å kjøre faktisk[&o]...stemmer på Oslo jeg![:D]

ORIGINAL: Hyssamaia
blir det ikke ekeberg da? siden det er stor gress plen, lekeplass og bondegård der vi kan gå inn å se på dyrene (koster 30kr)[:D]
ORIGINAL: løve78
ORIGINAL: Hyssamaia
blir det ikke ekeberg da? siden det er stor gress plen, lekeplass og bondegård der vi kan gå inn å se på dyrene (koster 30kr)[:D]
Fus på skila!!!!!!!![:D] Høres jo koselig ut det hvis det er go`vær! Hvis det er øs pøs plakevær da...hvor drar vi da? Noen som har prøvd de innendørs lekeland i Oslo? Har vært på den i Lillestrøm, men litt langt å kjøre...
ORIGINAL: Toyah
eh... kurtine, hvordan skal vi komme oss til ekeberg a?
Og ang Drammenstreffet er ikke noe problem, toget vi tar til Oslo går videre til Drammen
ORIGINAL: kurtine
ORIGINAL: Toyah
eh... kurtine, hvordan skal vi komme oss til ekeberg a?
Og ang Drammenstreffet er ikke noe problem, toget vi tar til Oslo går videre til Drammen
Vurderer å kjøre? Hvis du tør? Jeg har jo 7 seeter og plass til vogner hvis jeg tar ut de bakerste setene[:)]
Vi får se[:o][:D]
Jeg vet at toget går videre til Drammen - tenkte bare det ble mye reising den dagen..