Alt det vannet

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Ååå, jeg er så lei av å gå rundt med noen tømmerstokker til bein :p
Hendene mine stivner helt også, forferdelig irriterende, hehe.
Flere som er drita lei vann? ;)

Hadde mye vann første gang jeg var gravid å, gutt den gangen.
Andre gangen var det minimalt med vann men mye fett, jente den gangen.
Så kanskje vannmengden min påvirkes av hvilket kjønn jeg venter ;)

Vet ikke, sist gang var det 15 - 20 kg i baby, morkake og vann. Hadde jente :) gikk ned alle kg dagene etter fødsel. Har begynt å få vann nå og og det er en jente. Men det er helt klart noe dritt :p i går passet ikke "clogsene" mine :p

Det virker så vondt!! Selv hadde jeg null vann med storesøster, og ingenting nå med lillebror heller.. Heldigvis ;)

Har ikke hatt noe særlig med vann i kroppen :) til nå :o nå ser det plutselig ut så jeg ikke har ankler lengre, og har gått opp 3kg på 6 dager!! :o
Lurer på hvordan de siste ukene blir:nailbiting:

Vet ikke, sist gang var det 15 - 20 kg i baby, morkake og vann. Hadde jente :) gikk ned alle kg dagene etter fødsel. Har begynt å få vann nå og og det er en jente. Men det er helt klart noe dritt :p i går passet ikke "clogsene" mine :p
Første gangen rant kiloene av meg å, etter 3 dager var alt borte. Så det er vel noe positivt med vann :p

Vi skal på hyttetur på fjellet i helgen, det er litt snø der nå. Så sliter jeg vel litt som bare bruker crocs nå, de passer akkurat i en time av gangen :p haha

Det virker så vondt!! Selv hadde jeg null vann med storesøster, og ingenting nå med lillebror heller.. Heldigvis ;)
Lycky you ;)
Det er faktisk ganske ubehagelig, jeg stivner og blir "hard" i huden helt opp i låra. Knærne mine 3 dobla seg her en kveld :p
Heldigvis nærmer det seg termin nå ;)

Oh yes! Høyerehånda er ute av funksjon pga vann så skal på ortopedisk i mårra og få skinne. Klarer ikke bruke den i det hele tatt. Doven og konstant vond :/

Har ikke hatt noe særlig med vann i kroppen :) til nå :o nå ser det plutselig ut så jeg ikke har ankler lengre, og har gått opp 3kg på 6 dager!! :o
Lurer på hvordan de siste ukene blir:nailbiting:
Vekta mi har faktisk stabilisert seg veldig de siste 7 ukene, og godt er det.
Blir spennende og se neste uke hos jm å mye vekta er på da :p

Lycky you ;)
Det er faktisk ganske ubehagelig, jeg stivner og blir "hard" i huden helt opp i låra. Knærne mine 3 dobla seg her en kveld :p
Heldigvis nærmer det seg termin nå ;)

Ja, heldigvis! Føler meg egentlig ikke så heldig sånn ellers, haha, spyr enda hver eneste dag, og går til kiropraktor 2 ganger i uka for bekkenet :P Men glad for alt jeg slipper! Som vann og kløe og slikt! :) Jaggu godt det nærmer seg nå ja... Hold ut!

Har hatt vann I beina siden juni:p å ja er møkka lei flytebryggene mine, spesielt når de er så store at jeg kunne ha lagt dem I havnebassenget og ferja fra Sverige kunne ha lagt til, føles det:p kan ikke si jeg gleder meg til å tisse ut alt heller, den stakkars blæra mi er allerede overarbeidet :p

Ja, heldigvis! Føler meg egentlig ikke så heldig sånn ellers, haha, spyr enda hver eneste dag, og går til kiropraktor 2 ganger i uka for bekkenet :P Men glad for alt jeg slipper! Som vann og kløe og slikt! :) Jaggu godt det nærmer seg nå ja... Hold ut!
Noe drit å holde på med spying ennå da :(
Bekkenet mitt er å drit nå, går verst utover nattesøvnen.
Det som gjelder nå er bare å komme seg gjennom dagene ;)

Høres ikke godt ut det der heller. Men man finner faktisk litt trøst i at mange har ulike plager nå. I samme båt og nærmer oss målet

Noe drit å holde på med spying ennå da :(
Bekkenet mitt er å drit nå, går verst utover nattesøvnen.
Det som gjelder nå er bare å komme seg gjennom dagene ;)

Ja, det er så sant! Får så dårlig samvittighet for snuppa i huset også, så gleder meg til mer bevegelig kropp!

Første gangen rant kiloene av meg å, etter 3 dager var alt borte. Så det er vel noe positivt med vann :p

Vi skal på hyttetur på fjellet i helgen, det er litt snø der nå. Så sliter jeg vel litt som bare bruker crocs nå, de passer akkurat i en time av gangen :p haha
Ja, man får liksom dårlig selvbilde for å ha gått opp tyve kilo mot slutta, hehe, men så forsvinner det igjen gitt. Verre er det med all den ekstra huden :o skulle ønske den kunne renne av og. Må vel itt kirurgi til der, tenker jeg.

Du får spandere på deg noen i en str større :p de er gode å gå i da :)

Gikk opp 20kg med baby og vann, fikk en jente. Mista alt to dager etter ks. Denne gangen gikk opp 2kg, har ikke fått vann i kroppen (har ikke lagt merke til det) - på Ultralyd sa de at det er en stor sjanse at det er en jente. Så vi får se om det stemmer :)

Jeg har masse masse vann...var hos legen i dag på kontroll og han lo da han så gifteringen min og sa at jeg kanskje burde ta den av nå så jeg slapp at de evt må klippe den av om noe skulle skje :p så nå er jeg ringløs :o kjøpte vanndrivende te på vei hjem, så når baby er ute skal vannet få lov å forsvinne igjen ganske så raskt om jeg får bestemme :)

Jeg har masse masse vann...var hos legen i dag på kontroll og han lo da han så gifteringen min og sa at jeg kanskje burde ta den av nå så jeg slapp at de evt må klippe den av om noe skulle skje :p så nå er jeg ringløs :o kjøpte vanndrivende te på vei hjem, så når baby er ute skal vannet få lov å forsvinne igjen ganske så raskt om jeg får bestemme :)
Hehe, like greit å slippe å klippe den av ja ;)
Måtte slutte å bruke ringen min for 6 uker siden jeg :p

Back
Topp