Alt bra?

Real

Gift med forumet
Er det bra med dere?

Hvordan er livet?

Gjort noe morsomt i det siste?

El noe som ikke er så morsomt?

Hva gjør dere i helga?

Fortell, fortell! :)

Alt bra! Er litt for stresset til at jeg koser meg, men det er pga eksamen og jobb. Har også fått en liten valp i hus, så det er hektisk og koselig :-) verdens fineste lille hund!
I helgen skal vi kaste oss rundt og handle julegaver. Blir godt å få det unna! :-) skal ellers lage pepperkakedeig, og bake ut pepperkaker på søndag med toåringen :-)

Er det bra med dere?

Hvordan er livet?

Hva gjør dere i helga?

Med meg er det bra. Jeg er frisk og rask og har ingen spesielle plager i svangerskapet.

Livet er stort sett godt og har en samboer som er svært handy og som tar seg av alle praktiske ting med hus, bil og sånt som ikke jeg helt klarer bestandig. Jeg har ferie nå, så jeg koser meg med forefallende arbeid i heimen:)

Min bror, snuppa på snart 3 og jeg var på Kielfergetur fra søndag-tirs. Søstra mi jobber der, så vi fikk veldig god oppvartning overalt. Veldig koselig og gøy.

Det som ikke var gøy var at det var mye sjø og jeg ble så sjøsyk at fy! Skulle på show kl 19.00, men rett før det starta måtte jeg bare fly opp trappa å løpe på do. Da jeg kom til do var det såklart opptatt så jeg måtte bare ty til vasken. Det sto 2 andre damer der også, og jeg starta en kjedereaksjon, for plutselig sto vi 3 damer over hver vår vask og spøy. HERLIG!!!!!

I helga reiser samboer, snuppa og jeg til min mor. Hun bor 2 timer unna. Skal på jul i bygda og kanskje bake pepperkaker:)

Ha en fin helg :)

Med meg er det bra. Jeg er frisk og rask og har ingen spesielle plager i svangerskapet.

Livet er stort sett godt og har en samboer som er svært handy og som tar seg av alle praktiske ting med hus, bil og sånt som ikke jeg helt klarer bestandig. Jeg har ferie nå, så jeg koser meg med forefallende arbeid i heimen:)

Min bror, snuppa på snart 3 og jeg var på Kielfergetur fra søndag-tirs. Søstra mi jobber der, så vi fikk veldig god oppvartning overalt. Veldig koselig og gøy.

Det som ikke var gøy var at det var mye sjø og jeg ble så sjøsyk at fy! Skulle på show kl 19.00, men rett før det starta måtte jeg bare fly opp trappa å løpe på do. Da jeg kom til do var det såklart opptatt så jeg måtte bare ty til vasken. Det sto 2 andre damer der også, og jeg starta en kjedereaksjon, for plutselig sto vi 3 damer over hver vår vask og spøy. HERLIG!!!!!

I helga reiser samboer, snuppa og jeg til min mor. Hun bor 2 timer unna. Skal på jul i bygda og kanskje bake pepperkaker:)

Ha en fin helg :)
Uff og uff! Svangerskapskvalme og mye sjø er neppe noen god kombinasjon! Jeg skal på Kielferga om en drøy uke, og jeg frykter at det blir en skikkelig misslykket tur.. Jeg er i uke 22 nå, og kaster fremdeles opp flere ganger daglig - i tillegg blir jeg i utgangspunktet veldig fort sjøsyk :-p Den turen ender aldri bra!

Uff og uff! Svangerskapskvalme og mye sjø er neppe noen god kombinasjon! Jeg skal på Kielferga om en drøy uke, og jeg frykter at det blir en skikkelig misslykket tur.. Jeg er i uke 22 nå, og kaster fremdeles opp flere ganger daglig - i tillegg blir jeg i utgangspunktet veldig fort sjøsyk :-p Den turen ender aldri bra!
Får håpe det har roa seg til da da.. Jeg er jo heldigvis ikke kvalm fra før, men fy a meg..

Hei hei så Kjekt du pröver laga litt liv her inne :-)

Meg er det bra med . Veldigt trött nå för tiden , mörkt og trist ute. Syke barn en efter en :(.
Idag er eg 20+ 4. Känner liv hver dag. Har känner litt spark utanför magen og :D.
Nå vet alla runt oss att nr 3 e på vei.
Tom barnehagen. Gutten på 3 år stog i gangen sisst uke å ropte högt mamman min har baby i magen de er jenta :smiley-bounce022.
Alla såg på Meg å smilte eg blev litt röd i trynet:oops:. Har väl inga gravid plager enda. Heldigvis . Sura upptøt e vel de enda haha . Ellers så har eg børjat tenka veldigt på fødsel. Fattar inte hur eg ska klara detta. Helt otroligt detta e mitt 3 og eg har fått litt skrekk. Var ju ikkje sånn me de 2 andra. Kanske før att detta ikkje er planlagd.

Nok om meg :D

3167d9bc3e80e23932a74b2b655c49b4

Livet er bra! Vi er på julebord på Hovden med hele familien (familiebedrift)
Stått på slalom i dag, sitter på hotellet og venter på resten av hurven. I kveld venter middag osv.
I morgen blir det lunsj, badeland og middag osv... sikkert leik og kos i akebakken på kvelden med unger. :)

Er det bra med dere?

Hvordan er livet?

Hva gjør dere i helga?

Her er alt noenlunde bra :) Sliter fortsatt med bekkenet og har en del vondt i ryggen mellom skulderbladene, men ellers er formen fin :) I går var jeg med en av mine nærmeste venninner og handlet brudekjole (jeg er forlover) Kjempe morro å se henne prøve! Hun fikk drømmekjolen sin, utrolig fin! :D I dag har jeg vært på kurs i Oslo, fordypning i traumesensitivt barnevern, veldig interessant :) Nå ligger jeg langflat på sofaen med potetgull og cola før jeg skal legge meg, er dødstrøtt etter å ha stått opp kl 04.15 i dag! :) Lillegutt sparker masse om dagene og jeg kjenner han nå hver dag på utsiden av magen ❤

Svangerskapet går bra, frøkna sparker mer og mer, og det er så herlig :) eneste minuset er at jeg er så vannvittig trøtt - heeeeeele tiden! Så sover når jeg får mulighet, og husarbeidet blir ikke tatt like fort!

Har vært på julekonsert med ei venninne, og nisseteater med storesøster,det var veldig kjekt :) nå er det å få oversikt over de julegavene jeg har kjøpt inn, og få de pakket inn - og så er det kakebaking, etter alt jeg har lyst på, så blir det ihvertfall syv sorter, kanskje mer ;)

Ååå, gleder meg til jul <3

Er det bra med dere?

Hvordan er livet?

Hva gjør dere i helga?

Livet går sin gang:D

Er 22+1 i dag med tvillinger. Ble 100% sykemeldt denne uka og forblir det frem til permisjon. Blir veldig fort sliten, så tar livet med ro og ruger:)

I morgen er det jentenes julebord med middag ute og Tusvik og Tønne på Latter. Det gleder jeg meg til :)

Formen varierer veldig fra dag til dag. Blir veldig fort sliten. Har jeg gjort mye en dag, så kan jeg bli soffaloff neste dag. Bekkenløsning og i grenseland til svangerskapsdiabetes, så føler meg ikke på topp. Men trives jo med å kjenne spark og liv fra lillebror i magen. Er 100% sykmeldt, så tar livet egentlig med ro. Har bestilt oss pizza nå, og skal se en film :D

Her er det egentlig bare velstand, forutenom at jeg og hun som skal bli storesøster ligger strekk ut med forkjølelse og høy feber. Har vært syke siden onsdag, vurderer legevakt i morgen om hun ikke er bedre. Mannen kom heldigvis hjem i dag, har vært på jobbreise, så nå blir det stell på huset att :)

Her er ting ganske så bra... Litt sliten om dagen og mye vondt i bekken og rygg så er 100% sykemeldt igjen... Men holder smertene ganske i sjakk om jeg tar det med ro... Ellers ganske fin form... Ingen kvalme og ikke så mye andre svabgerskapsrelarete plager :)

Back
Topp