Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med meg er det bra. Jeg er frisk og rask og har ingen spesielle plager i svangerskapet.Er det bra med dere?
Hvordan er livet?
Gjort noe morsomt i det siste?
El noe som ikke er så morsomt?
Hva gjør dere i helga?
Fortell, fortell!![]()
Uff og uff! Svangerskapskvalme og mye sjø er neppe noen god kombinasjon! Jeg skal på Kielferga om en drøy uke, og jeg frykter at det blir en skikkelig misslykket tur.. Jeg er i uke 22 nå, og kaster fremdeles opp flere ganger daglig - i tillegg blir jeg i utgangspunktet veldig fort sjøsykMed meg er det bra. Jeg er frisk og rask og har ingen spesielle plager i svangerskapet.
Livet er stort sett godt og har en samboer som er svært handy og som tar seg av alle praktiske ting med hus, bil og sånt som ikke jeg helt klarer bestandig. Jeg har ferie nå, så jeg koser meg med forefallende arbeid i heimen
Min bror, snuppa på snart 3 og jeg var på Kielfergetur fra søndag-tirs. Søstra mi jobber der, så vi fikk veldig god oppvartning overalt. Veldig koselig og gøy.
Det som ikke var gøy var at det var mye sjø og jeg ble så sjøsyk at fy! Skulle på show kl 19.00, men rett før det starta måtte jeg bare fly opp trappa å løpe på do. Da jeg kom til do var det såklart opptatt så jeg måtte bare ty til vasken. Det sto 2 andre damer der også, og jeg starta en kjedereaksjon, for plutselig sto vi 3 damer over hver vår vask og spøy. HERLIG!!!!!
I helga reiser samboer, snuppa og jeg til min mor. Hun bor 2 timer unna. Skal på jul i bygda og kanskje bake pepperkaker
Ha en fin helg![]()
Får håpe det har roa seg til da da.. Jeg er jo heldigvis ikke kvalm fra før, men fy a meg..Uff og uff! Svangerskapskvalme og mye sjø er neppe noen god kombinasjon! Jeg skal på Kielferga om en drøy uke, og jeg frykter at det blir en skikkelig misslykket tur.. Jeg er i uke 22 nå, og kaster fremdeles opp flere ganger daglig - i tillegg blir jeg i utgangspunktet veldig fort sjøsykDen turen ender aldri bra!
. De sier eg og. Var kvalm fra uke 9-15. Kasta Upp 1 gång. Er så glad de er øverStakkars dere som fortsatt er kvalmehåper det snart gir seg
![]()
Er det bra med dere?
Hvordan er livet?
Hva gjør dere i helga?
Fortell, fortell!![]()
Er det bra med dere?
Hvordan er livet?
Hva gjør dere i helga?