Dette var dagens beste nyhetJeg byttet og fra telfast til aerius, legen mente aerius var helt trygt ..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var dagens beste nyhetJeg byttet og fra telfast til aerius, legen mente aerius var helt trygt ..

Jeg fikk samme beskjed.Jeg byttet og fra telfast til aerius, legen mente aerius var helt trygt ..
Du er heldig som bare har allergimedisin ! Lytt til legen din - dei kan dette!Jeg er fryktelig skeptisk til tabletter under graviditet fordi jeg er redd det skal påvirke fosteret negatovt. Nå har jeg fryktelig allergi. Nyser og snørrer hele dagen slik at nesa er helt rød. Om natte er det vansklig å sove for det kjennes ut som jeg har en propp i nesa. Legen min sa det var trykt å ta allergitablettene mine under graviditeten, men likevel er jeg litt skreptisk. Er det flere her som tar allergitabletter når de er gravide?
Skal prøveDu er heldig som bare har allergimedisin ! Lytt til legen din - dei kan dette!![]()