Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blei det sist, og merker det nåJeg har aldri reagert på pollen tidligere, men nå så er jeg tett og nyser konstant.
Er det mulig at man blir mer følsom/allergisk mens man er gravid?
Vet jo at immunforsvaret blir noe svekket hos mor siden det jobbes så mye med babyen...
Jeg har aldri reagert på pollen tidligere, men nå så er jeg tett og nyser konstant.
Er det mulig at man blir mer følsom/allergisk mens man er gravid?
Vet jo at immunforsvaret blir noe svekket hos mor siden det jobbes så mye med babyen...
Det er fult mulig samtidig som det omvendte er fult mulig.
Renner nesa noe?
Om det er klart det som kommer ut er det en veldig god indikasjon på allergi sammen med serie nysingI rykk og napp renner den. Men mest tett oh masse nysing...
Om det er klart det som kommer ut er det en veldig god indikasjon på allergi sammen med serie nysing
Det fins nesespray mot allergi på apoteket ellers kontakte legendet beste er vel å snakke med legen siden de på apoteket ikke får anbefale så mye
Det man som regel kan anbefale gravide er livostin og er jo antihistaminer det også så du får snakke med legenDet høres rett ut det, klart og serienysing.
Får ta det opp med legen min. Bruker antihistaminer uansett på sommeren, så det har vel også effekt.
Så får jeg se på noe nesespray ja, selv om jeg helst unngår det så langt det lar seg gjøre![]()