Allergi?

Ejlis86

Betatt av forumet
Jeg har aldri reagert på pollen tidligere, men nå så er jeg tett og nyser konstant.
Er det mulig at man blir mer følsom/allergisk mens man er gravid?
Vet jo at immunforsvaret blir noe svekket hos mor siden det jobbes så mye med babyen...

Det er fult mulig samtidig som det omvendte er fult mulig.
Renner nesa noe?

Jeg har aldri reagert på pollen tidligere, men nå så er jeg tett og nyser konstant.
Vet jo at immunforsvaret blir noe svekket hos mor siden det jobbes så mye med babyen...
Blei det sist, og merker det nå ;)

Det kan godt være du reagerer mer ja.

Jeg er motsatt - jeg blir mye bedre når jeg er gravid :P

I rykk og napp renner den. Men mest tett oh masse nysing...
Om det er klart det som kommer ut er det en veldig god indikasjon på allergi sammen med serie nysing :)

Det fins nesespray mot allergi på apoteket ellers kontakte legen :) det beste er vel å snakke med legen siden de på apoteket ikke får anbefale så mye

Om det er klart det som kommer ut er det en veldig god indikasjon på allergi sammen med serie nysing :)

Det fins nesespray mot allergi på apoteket ellers kontakte legen :) det beste er vel å snakke med legen siden de på apoteket ikke får anbefale så mye

Det høres rett ut det, klart og serienysing.
Får ta det opp med legen min. Bruker antihistaminer uansett på sommeren, så det har vel også effekt.
Så får jeg se på noe nesespray ja, selv om jeg helst unngår det så langt det lar seg gjøre :P

Det høres rett ut det, klart og serienysing.
Får ta det opp med legen min. Bruker antihistaminer uansett på sommeren, så det har vel også effekt.
Så får jeg se på noe nesespray ja, selv om jeg helst unngår det så langt det lar seg gjøre :P
Det man som regel kan anbefale gravide er livostin og er jo antihistaminer det også så du får snakke med legen :)
Kjedelig å ha allergi

Allergier kan man utvikle når som helst, mener jeg å huske.. Men under svangerskap er en ekstra utsatt om jeg ikke tar feil. Mammaen min fikk en rekke allergier samt astma sent i svangerskapet med lillebroren min.
Selv begynte jeg å reagere på katt og hund under mitt første svangerskap. Uvisst om allergien ville ha kommet uansett, men.. Skal sies vi hadde katt eller hund gjennom hele oppveksten min, og aldri reagert på hverken egne eller andres dyr før det svangerskapet.

Back
Topp