Først tok kjørelæreren min å gikk gjennom slike spørsmål jeg kunne bli stilt av sensor, det var mange spørsmål han gikk gjennom.
Så kjørte vi til biltilsynet, jeg satt i bilen, mens kjørelærer gikk ut av bilen, så kom det en mann som satt seg inn i bilen og hilste på meg. Han forklarte meg hva som skulle skje under oppkjøringen, han sa at vi skulle kjøre en rute som ville gi meg utfordringer som jeg skulle vise han at jeg taklet. Han stilte meg først ett teoretisk spørsmål, heldigvis slapp jeg noe praktisk, som feks måle mønsterdybde på dekkene. Mitt spørsmål var : kan du vise meg ABS lyset? ... Det kunne jeg jo..[:)]
Så startet vi kjøreturen, jeg var FULL i nerver, men det føltes som om kroppen min bare kjørte, mens hodet mitt var helt lammet liksom..
Sensoren var superhyggelig, jeg fikk velge om jeg ville ha på musikk, snakke eller ha det helt stille, jeg valgte å snakke...
Vi snakket om alt mellom himmel og jord.
Jeg fikk selvfølgelig en rute jeg ALDRI hadde kjørt før, så jeg var ganske sikker på at jeg hadde strøket , 100 % sikker faktisk...
Husker ikke hvor lenge vi kjørte, men var sikkert sånn 40 min tror jeg..
Da vi kom tilbake til biltilsynet stoppet jeg bilen, og han var helt stille, han skrev noe på ett ark, mens jeg satt og ventet..
Så spurte han meg hva jeg syntes selv om kjøreturen, jeg sa jeg trodde jeg hadde kjørt feil en gang, men det hadde jeg ikke sa han.
Så sa han etter en liten stund, "Du kan nå ta ungene dine ut på nye eventyr" og at jeg hadde bestått[:D]
Deretter gikk jeg inn for å ta bilde av mitt stolte tryne slik at jeg kunne på Sertifikatet[:D][:D]
Ohhh happy day!