Alle rugere :)

Positiv test i går og i dag!! [emoji173] 10 dpo kveld og 11 dpo morgen

0814c071e3c40306ea56a301a2b5a662.jpg

Gratulerer!! Håper å "kopiere" testresultatene dine om noen dager:)

Hei :)
jeg er helt ny her..
kjenner jeg blir litt "skrudd" i hodet av å gå med dette alene, har dere mange å snakke med om dette ?
hadde innsett for 2 dager siden, forsøk nr 2.. 10 egg ut, 2 inn, men ingen til frys denne gangen heller.. overanalyserer hver minste ting tror jeg, redd for å gjøre noe galt..

På rugedag 7, for tidlig å forvente positiv test?

Vis vedlegget 212146
Yes!! Testdag i morgen, men orket ikke å bli skuffet før jobb, så tenkte jeg fikk ta den i dag så jeg fikk litt tid på å bearbeide følelsene rundt en evt. negativ test. Men den ble positiv, gitt!!
Gratulerer så mye! Jeg har også testdag i morgen og har fått positiv test. Når blir din termin? Jeg er også litt avventende mht sa/ma...

Vis vedlegget 212146
Yes!! Testdag i morgen, men orket ikke å bli skuffet før jobb, så tenkte jeg fikk ta den i dag så jeg fikk litt tid på å bearbeide følelsene rundt en evt. negativ test. Men den ble positiv, gitt!!
Wæææ gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Da er du 9 dpo? Jeg fikk skygger 10 dpo... (Er bilde lenger oppe i tråden) positiv 11 dpo :)

Er 9 dpo nå, rugedag 6 eller 7. Hadde innsett mandag 12. Vet ikke om man regner med dagen man setter inn? Viss ikke er jeg på rugedag 6.

Hmm.. Ikke noe på testen i dag, spent på i morgen:)

Back
Topp