Positiv test i går og i dag!! [emoji173] 10 dpo kveld og 11 dpo morgen
![]()
Gratulerer!! Håper å "kopiere" testresultatene dine om noen dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv test i går og i dag!! [emoji173] 10 dpo kveld og 11 dpo morgen
![]()
Takk!! [emoji173] det håper jeg også at du gjørGratulerer!! Håper å "kopiere" testresultatene dine om noen dager![]()
Hurra!! Så spent på dine vegne nå altså9 dpo
Første test ryker i morgen![]()
[emoji173][emoji173][emoji173]
På rugedag 7, for tidlig å forvente positiv test?
Vis vedlegget 212146
Yes!! Testdag i morgen, men orket ikke å bli skuffet før jobb, så tenkte jeg fikk ta den i dag så jeg fikk litt tid på å bearbeide følelsene rundt en evt. negativ test. Men den ble positiv, gitt!!
Ingen tvil![]()
Gratulerer så mye! Jeg har også testdag i morgen og har fått positiv test. Når blir din termin? Jeg er også litt avventende mht sa/ma...Vis vedlegget 212146
Yes!! Testdag i morgen, men orket ikke å bli skuffet før jobb, så tenkte jeg fikk ta den i dag så jeg fikk litt tid på å bearbeide følelsene rundt en evt. negativ test. Men den ble positiv, gitt!!
Jeg fikk svak positiv test på rugedag 7 med tre dagers eggPå rugedag 7, for tidlig å forvente positiv test?
Hurra!!!! Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️
Wæææ gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️Vis vedlegget 212146
Da er du 9 dpo? Jeg fikk skygger 10 dpo... (Er bilde lenger oppe i tråden) positiv 11 dpo![]()