Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Denne rugingen holder på å gjøre meg sprø! Trodde tida gikk sakte mellom inseminering og ikm jeg, men det var jo ingenting mot dette! Og jo nærmere ikm jo større blir testeangsten!!
Hadde jeg ikke vært så livredd for resultatet på den testen så!! I starten av perioden gleder jeg meg til å teste, og nå når det nærmer seg får jeg nesten hetta av å tenke på det! Er egentlig veldig forberedt på blenda test, men kjenner jeg blir superskuffa hvis den er det! Så blanda følelser rundt dette... tenker å teste på onsdag eller torsdag... hvis jeg tørr!!Dempe brodden litt ved å ta en test?![]()
Hadde jeg ikke vært så livredd for resultatet på den testen så!! I starten av perioden gleder jeg meg til å teste, og nå når det nærmer seg får jeg nesten hetta av å tenke på det! Er egentlig veldig forberedt på blenda test, men kjenner jeg blir superskuffa hvis den er det! Så blanda følelser rundt dette... tenker å teste på onsdag eller torsdag... hvis jeg tørr!!
Det er akkurat det!Ser den altså!
Hadde jeg holdt meg fra å teste tidlig kunne jeg sikkert spart en del tårer i helgen for å si det sånn.
Resultatet kan være brutalt og ærlig...
Men vil ikke teste i frykt for feil negativ pga for tidlig testing, for kun å bli totalt knust kanskje uten grunn
Men om den er positiv slipper jeg jo på den annen side å "lide" gjennom hverdagen og kan heller være happy
Det er dette jeg prøver å overbevise meg selv om også... Og siden dette er første innsett, og bruk av lutinusen tror jeg at jeg blir lurt. Fordi jeg føler meg veldig gravid, og det er jo alt for tidligJeg er helt enig! Er 12 dpo nå og begynner å sliteMen vil ikke teste i frykt for feil negativ pga for tidlig testing, for kun å bli totalt knust kanskje uten grunn
Men om den er positiv slipper jeg jo på den annen side å "lide" gjennom hverdagen og kan heller være happy
![]()
Tror likevel at uvissheten og utålmodigheten er bedre enn tårer og depping i flere dager unødvendig![]()

Tips til sunt knask? Som er lov i rugetiden?
Julekaker er vel ikke det store...?
Idag 13 dpo har jeg vært veldig uvel i magen, mensmurringer og "plupping " i nedre magen. Kjennes virkelig ut som tr kommer hvert øyeblikk! Er så lei meg![]()
Nei, tør ikke...Så dumt. Men er ikke sikkert det er tr..,
Har du testet?
Tenk hvis den er negativ og så kommer ikke tr likevel og blodprøven på fredag er positiv! Det vil jo være flere dager med unødvendig smerte.. Må prestere på jobb disse dagene. Men vil jo om den er positiv.. Huff, jeg er så usikker