Alle rugere :)

Denne rugingen holder på å gjøre meg sprø! Trodde tida gikk sakte mellom inseminering og ikm jeg, men det var jo ingenting mot dette! Og jo nærmere ikm jo større blir testeangsten!!

Denne rugingen holder på å gjøre meg sprø! Trodde tida gikk sakte mellom inseminering og ikm jeg, men det var jo ingenting mot dette! Og jo nærmere ikm jo større blir testeangsten!!

Dempe brodden litt ved å ta en test? :rolleyes:

Dempe brodden litt ved å ta en test? :rolleyes:
Hadde jeg ikke vært så livredd for resultatet på den testen så!! I starten av perioden gleder jeg meg til å teste, og nå når det nærmer seg får jeg nesten hetta av å tenke på det! Er egentlig veldig forberedt på blenda test, men kjenner jeg blir superskuffa hvis den er det! Så blanda følelser rundt dette... tenker å teste på onsdag eller torsdag... hvis jeg tørr!!

Hadde jeg ikke vært så livredd for resultatet på den testen så!! I starten av perioden gleder jeg meg til å teste, og nå når det nærmer seg får jeg nesten hetta av å tenke på det! Er egentlig veldig forberedt på blenda test, men kjenner jeg blir superskuffa hvis den er det! Så blanda følelser rundt dette... tenker å teste på onsdag eller torsdag... hvis jeg tørr!!

Ser den altså!
Hadde jeg holdt meg fra å teste tidlig kunne jeg sikkert spart en del tårer i helgen for å si det sånn.
Resultatet kan være brutalt og ærlig...

Ser den altså!
Hadde jeg holdt meg fra å teste tidlig kunne jeg sikkert spart en del tårer i helgen for å si det sånn.
Resultatet kan være brutalt og ærlig...
Det er akkurat det!

Så lenge jeg ikke har testet finnes det et snev av håp, er liksom tankegangen! Men samtidig viktig å få testa før heksa kommer, for føler meg så snytt hvis jeg ikke rekker å teste før hun kommer.

Jeg er helt enig! Er 12 dpo nå og begynner å slite:nailbiting: Men vil ikke teste i frykt for feil negativ pga for tidlig testing, for kun å bli totalt knust kanskje uten grunn:sorry: Men om den er positiv slipper jeg jo på den annen side å "lide" gjennom hverdagen og kan heller være happy:p

Tror likevel at uvissheten og utålmodigheten er bedre enn tårer og depping i flere dager unødvendig:angelic:

Jeg er helt enig! Er 12 dpo nå og begynner å slite:nailbiting: Men vil ikke teste i frykt for feil negativ pga for tidlig testing, for kun å bli totalt knust kanskje uten grunn:sorry: Men om den er positiv slipper jeg jo på den annen side å "lide" gjennom hverdagen og kan heller være happy:p

Tror likevel at uvissheten og utålmodigheten er bedre enn tårer og depping i flere dager unødvendig:angelic:
Det er dette jeg prøver å overbevise meg selv om også... Og siden dette er første innsett, og bruk av lutinusen tror jeg at jeg blir lurt. Fordi jeg føler meg veldig gravid, og det er jo alt for tidlig
[emoji85] Jeg er 11 dpo, men tror jeg må prøve på fredag...

Idag 13 dpo har jeg vært veldig uvel i magen, mensmurringer og "plupping " i nedre magen. Kjennes virkelig ut som tr kommer hvert øyeblikk! Er så lei meg:(

Så dumt :(. Men er ikke sikkert det er tr..,
Har du testet?
Nei, tør ikke...:nailbiting: Tenk hvis den er negativ og så kommer ikke tr likevel og blodprøven på fredag er positiv! Det vil jo være flere dager med unødvendig smerte.. Må prestere på jobb disse dagene. Men vil jo om den er positiv.. Huff, jeg er så usikker:banghead:
Men det skal vel ikke skje noe så seint som 13 dpo? Tenker at det er feil tidspunkt at "noe skjer" der nede? :( Mageknip, kvalme, plopping etc..

Æææææææææ:happy093:dance018
2016-12-07 22.34.31.jpg

:smiley-bounce016

Back
Topp