Mia83
Glad i forumet
Krysser masse for deg!! ❤ Hvordan er det med test når man går på hcg støtte egentlig?
Takk søte deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser masse for deg!! ❤ Hvordan er det med test når man går på hcg støtte egentlig?
Takk søte deg.hjemmetesten vil jo være positiv uansett. Jeg må nok ta blodprøver med noen dagers mellomrom for å se etter stigning.
![]()
Hei.Hvordan går det med dere som lå et hestehode foran meg? begynner testetrangen å melde seg?![]()
Hei.
Ja jeg kjenner på den altsåhehe
men jeg og mannen har egentlig bestemt å vente til lørdag, men jeg er redd det ryker en på fredag... Da er jeg på rugedag 8, 11DPO, så da slår den vell mest sannsynlig ut om det er noe...?
Hva med deg?![]()

Jeg sitter faktisk med "godfølelsen".. 9dpoikke fillern om jeg skal teste så denne følelsen forsvinner xD er uansett så tidlig.. Sjansen for negativ er jo enda større enn positiv test.
Men har jeg lyst? Ehh.. Ja! Har så lyst til å sitte der med to flotte streker som bekreftelse og betryggelseMen for stor risiko enda
![]()
Jeg har ikm en gang mellom søndag og onsdagJeg tør jo nesten ikke å si det, i redsel for å jinx'e noe, men jeg har også en slags godfølelse
Det er absolutt noe i det du sier om at godfølelsen forsvinner når testen er negativ!
Har du satt deg noen personlig testdato eller holder du deg til den fra klinikken?
Oi oi! Nå ble jeg jo kjempe nervøs for testen, heheDet er nok ikke så dumt å vente til helgen da nei
Jeg leste forresten statistikk i fertilityfriend (appen min) at 11 DPO var statistisk sett "the point of no return".
Det høres kanskje dramatisk ut, men i følge deres tall, har man ikke fått positiv test innen 11 DPO så skal visstnok statistikken være mot deg for å få det senere.. lavere sjanse for positiv test for hver dag som går etter 11 DPO, men det betyr jo ikke at ikke mange også får den først 12, 13 og tilogmed 14 DPO, statistikk er jo nettopp bare ... statistikk
Syns du skal kline til med en positiv test nå altså! Vis meg hvordan det gjøres!
Jeg tenker egentlig mandag for min del, da er jeg 12 DPO og det er i tillegg vår 1. års bryllupsdag. Hadde vært vidunderlig å kline til med tidenes gave til mannen min den dagen
MEN! Jeg er alene hjemme i helgen, og har skuffen full av tester, så spørs om jeg klarer å holde meg altså![]()
Hjelpes! Går alle disse rugedagene like sakte? Ruget i en dag og holder allerede på å bli sprø! Hehe!
Jeg kan jo umulig vente med å teste til testdagen jeg fikk av klinikken, den er jo to dager etter ikm jo!
Oi oi! Nå ble jeg jo kjempe nervøs for testen, heheJeg kjenner jeg stresser ye mere over testen denne gangen enn sist gang, har hatt en godfølelse i starten, men nå er jeg egentlig bare redd for at det er negativt og er veldig opp og ned på hva jeg føler... Gleder meg bare veldig til å finne ut om det har gått bra eller ikke. Håper jo selvfølgelig!
Får se når første test ryker...
Det var jo en fantastisk bryllupsdagsgave daJeg er litt sånn overtroisk og tenker at dette er jo bare "ment to be"
![]()
Hehe, rugedager er alltid treeeege
Fordelen din er at du har satt inn blasto, så dermed er du jo 6 DPO allerede
Man kan jo fint starte testingen allerede 9-10 DPO om man er desp nok![]()
Nei det gjør du ikkeIkke meningen å skremme deg altså
Alltid en hard tanke at det kanskje ikke har gått.
Vi får fortsette å leve i håpet![]()
Vis vedlegget 208720
Jadda... Gikk på en real testesmell i dag 10 DPO, rugedag 7.
Den øverste tok jeg til morgenen, veldig svak strek, så klarte jeg ikke la være å ta en ny nå nettopp, som er den nederste. Strekene er lett å se i virkeligheten, men vanskelig å få på bilde. Nederste er litt sterkere... hmm...? Er dette ovitrelle eller baby? Dette var de siste to strimlene jeg hadde igjen etter forrige gang, jeg hadde nemlig store planer om å ikke ta så mange tester denne gangen tok ovitrelle sist lørdag kl 20.30, kan den kan vell henge i enda...?:/ 12 dager siden...
Rundt 10 dager i følge pakningsvedlegget, mener jeg. Men det er selvfølgelig individuelle forskjeller.Hvor lenge sitter otrivellen i?
Ok, takk for svarRundt 10 dager i følge pakningsvedlegget, mener jeg. Men det er selvfølgelig individuelle forskjeller.