Alle rugere :)

Det her er bare vanskelig! Ser dere det jeg ser?? Rugedag 11.. Burde den vært sterkere??

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    155,8 KB · Visninger: 109
  • image.jpeg
    image.jpeg
    355,8 KB · Visninger: 100

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    387,1 KB · Visninger: 95
Her er min rugedag 10. Da regnet jeg innsett for dag 1. Vis vedlegget 196271
Ikke sant. Vanskelig.. Aner jo ikke når egget festet seg, har ikke hatt noe festeblødning, men jeg har jo strek. Gjenstår bare å se om den blir sterkere eller svakere. Tar en ny test om et par dager :)

Ikke sant. Vanskelig.. Aner jo ikke når egget festet seg, har ikke hatt noe festeblødning, men jeg har jo strek. Gjenstår bare å se om den blir sterkere eller svakere. Tar en ny test om et par dager :)
Når egget fester seg er det ingen som vet. Jeg hadde ikke festeblødning jeg heller. Jeg krysser fingrene for deg ❤️

Rugedag 11 her.. klarte ikke vente lenger,så tok test i dag. Negativ! Årh...tviler på den er positiv om 3 dager da..:(
Samme hvor forberedt jeg tror jeg er,er det like vondt å få en negativ test hver gang...Og jeg føler meg bare så mislykket..!
Om få timer får vi besøk av et vennepar med baby.. *skru-på-smil-og-godt-humør*....

Tenkte å se om det var mulig å blåse litt liv i denne tråden :rolleyes:

Jeg er 4 DPO i dag, rugedag 2.
Har masse Lutinus-bivirkninger som så klart er akkurat som graviditets-symptomer, til å bli skrullete av :p

Noen andre rugere som vil skrulle sammen med meg de kommende dagene? :rolleyes:

Tenkte å se om det var mulig å blåse litt liv i denne tråden :rolleyes:

Jeg er 4 DPO i dag, rugedag 2.
Har masse Lutinus-bivirkninger som så klart er akkurat som graviditets-symptomer, til å bli skrullete av :p

Noen andre rugere som vil skrulle sammen med meg de kommende dagene? :rolleyes:
Jeg var akkurat innom denne tråden og tenkte å gjøre det samme :p jeg håper det blir masse liv ^^
Jeg kjenner også på Lutinusen altså.. Så ømme bryster, og blodårene er veldig synlige. Har også en del stikninger nedentil. Har hatt det siden innsett.. Er for så vidt bare 6 dpo :)

Spennende å blåse liv i denne tråden ja:) skal prøve meg på å bli med på det:)

6 DPO, rugedag 3 straks over:) masse lutinus symptomer her og. Stikninger nederst i magen, veldig trøtt og sliten. Veldig ømme bryst... Alt er slik som sist, men denne gangen er jeg veldig kvalm og... begynte i går.. kommer på formiddagen og er litt av og på hele dagen egentlig. Ikke så kvalm på kvelden. Håper ikke kvalmen kommer tilbake i morgen også..

Jeg var akkurat innom denne tråden og tenkte å gjøre det samme :p jeg håper det blir masse liv ^^
Jeg kjenner også på Lutinusen altså.. Så ømme bryster, og blodårene er veldig synlige. Har også en del stikninger nedentil. Har hatt det siden innsett.. Er for så vidt bare 6 dpo :)
Spennende å blåse liv i denne tråden ja:) skal prøve meg på å bli med på det:)

6 DPO, rugedag 3 straks over:) masse lutinus symptomer her og. Stikninger nederst i magen, veldig trøtt og sliten. Veldig ømme bryst... Alt er slik som sist, men denne gangen er jeg veldig kvalm og... begynte i går.. kommer på formiddagen og er litt av og på hele dagen egentlig. Ikke så kvalm på kvelden. Håper ikke kvalmen kommer tilbake i morgen også..

Morsomt at vi alle er så likt i løypa. Dere bare et hestehode foran meg :)
Nå skal vi bli preggis ;)

Tenkte i dag at om egget mitt fortsatt lever er det en blastocyst i dag og dermed klar for å feste seg en av de nærmeste dagene. Veldig fin tanke egentlig :rolleyes:

Jeg er på rugedag 8 idag. På de tidligere forsøkene har jeg begynt å blø litt rundt disse tider. Denne gangen går jeg på hcg støtte som lurer kroppen til å tro at den er gravid så mest sannsynlig vil det ikke blø denne gangen før jeg slutter med det.
Synes alltid uke nr 2 med ruging er meget tøft. Da blir jeg deprimert og nedfor. Klarer ikke helt å tro på at det skal gå for oss denne gangen heller. :)

Jeg er på rugedag 8 idag. På de tidligere forsøkene har jeg begynt å blø litt rundt disse tider. Denne gangen går jeg på hcg støtte som lurer kroppen til å tro at den er gravid så mest sannsynlig vil det ikke blø denne gangen før jeg slutter med det.
Synes alltid uke nr 2 med ruging er meget tøft. Da blir jeg deprimert og nedfor. Klarer ikke helt å tro på at det skal gå for oss denne gangen heller. :)

En gang skal det gå - så hvorfor ikke nå liksom? :)
Krysser fingene for at denne gangen er lykkeloddet :)

Hvor lenge skal du fylle på med hcg egentlig?
Det som er litt kjipt er vel at så lenge du står på hcg-støtte, så vil du få positive tester som du ikke kan vite om virkelig ER positive eller ei? Blir sen testing på deg da ;)

Morsomt at vi alle er så likt i løypa. Dere bare et hestehode foran meg :)
Nå skal vi bli preggis ;)

Tenkte i dag at om egget mitt fortsatt lever er det en blastocyst i dag og dermed klar for å feste seg en av de nærmeste dagene. Veldig fin tanke egentlig :rolleyes:
Veldig kjekt vi er så likt:) ja nå er det vår tur

Veldig fin tanke:) mitt var blastocyst på lørdag:) har endel murringer i magen i dag til morgenen:) kanskje det graver seg inn:) eller så innbiller jeg meg det, men velger å tro det første enn så lenge Har hvertfall en følelse av at "det er noe der":) om det er innbilt eller ikke gjenstår å se:)

Enig med Avokado, en gang skal det gå, så det kan godt være denne gangen:) krysser fingrene for alle oss rugere :):)

Hehe joda det kan gå nå. Første ruge uka er jeg alltid optimist, andre uka er jeg pessimist.
Jeg skal ta blodprøve på fredag, også sikkert en ny en på mandag for å se på stigning.
Jeg skal egentlig ta 4 stk hcg sprøyter før blodprøve. 3 er tatt. Siste tar jeg på onsdag. Hvis jeg er gravid vil jeg gå på hcg støtte til uke 10-12. Må sikkert mase på legene, men de går nok med på det. Maste om hcg støtte også nå og til slutt gikk de med på det :)

Krysser masse for deg!! ❤ Hvordan er det med test når man går på hcg støtte egentlig?

Back
Topp