mfl3
Glad i forumet
Blir så spennende å se test i morgenRegnet med den muligens var til meg? Jeg er av den sorten som tar en test hjemme dagen før blodprøven skal tas![]()
så i morgen tidlig braker det løs huff gruer meg mest!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir så spennende å se test i morgenRegnet med den muligens var til meg? Jeg er av den sorten som tar en test hjemme dagen før blodprøven skal tas![]()
så i morgen tidlig braker det løs huff gruer meg mest!!
♡♡♡ herliiiig å se!!Den beste følelsen. Vis vedlegget 196166
Tuusen takk <3♡♡♡ herliiiig å se!!
Jeg kan bare prate om min erfaring og på rugedag 10 så hadde jeg en rosa og klar strek.Det her er bare vanskelig! Ser dere det jeg ser?? Rugedag 11.. Burde den vært sterkere??
Sånn ble den tørket...Jeg kan bare prate om min erfaring og på rugedag 10 så hadde jeg en rosa og klar strek.
Her er min rugedag 10. Da regnet jeg innsett for dag 1.Sånn ble den tørket...
Ikke sant. Vanskelig.. Aner jo ikke når egget festet seg, har ikke hatt noe festeblødning, men jeg har jo strek. Gjenstår bare å se om den blir sterkere eller svakere. Tar en ny test om et par dagerHer er min rugedag 10. Da regnet jeg innsett for dag 1. Vis vedlegget 196271
Når egget fester seg er det ingen som vet. Jeg hadde ikke festeblødning jeg heller. Jeg krysser fingrene for degIkke sant. Vanskelig.. Aner jo ikke når egget festet seg, har ikke hatt noe festeblødning, men jeg har jo strek. Gjenstår bare å se om den blir sterkere eller svakere. Tar en ny test om et par dager![]()
Jeg var akkurat innom denne tråden og tenkte å gjøre det sammeTenkte å se om det var mulig å blåse litt liv i denne tråden![]()
Jeg er 4 DPO i dag, rugedag 2.
Har masse Lutinus-bivirkninger som så klart er akkurat som graviditets-symptomer, til å bli skrullete av
Noen andre rugere som vil skrulle sammen med meg de kommende dagene?![]()
Jeg var akkurat innom denne tråden og tenkte å gjøre det sammejeg håper det blir masse liv ^^
Jeg kjenner også på Lutinusen altså.. Så ømme bryster, og blodårene er veldig synlige. Har også en del stikninger nedentil. Har hatt det siden innsett.. Er for så vidt bare 6 dpo![]()
Spennende å blåse liv i denne tråden jaskal prøve meg på å bli med på det
6 DPO, rugedag 3 straks overmasse lutinus symptomer her og. Stikninger nederst i magen, veldig trøtt og sliten. Veldig ømme bryst... Alt er slik som sist, men denne gangen er jeg veldig kvalm og... begynte i går.. kommer på formiddagen og er litt av og på hele dagen egentlig. Ikke så kvalm på kvelden. Håper ikke kvalmen kommer tilbake i morgen også..
Jeg er på rugedag 8 idag. På de tidligere forsøkene har jeg begynt å blø litt rundt disse tider. Denne gangen går jeg på hcg støtte som lurer kroppen til å tro at den er gravid så mest sannsynlig vil det ikke blø denne gangen før jeg slutter med det.
Synes alltid uke nr 2 med ruging er meget tøft. Da blir jeg deprimert og nedfor. Klarer ikke helt å tro på at det skal gå for oss denne gangen heller.![]()
Veldig kjekt vi er så liktMorsomt at vi alle er så likt i løypa. Dere bare et hestehode foran meg
Nå skal vi bli preggis
Tenkte i dag at om egget mitt fortsatt lever er det en blastocyst i dag og dermed klar for å feste seg en av de nærmeste dagene. Veldig fin tanke egentlig![]()
Enig med Avokado, en gang skal det gå, så det kan godt være denne gangenJeg er på rugedag 8 idag. På de tidligere forsøkene har jeg begynt å blø litt rundt disse tider. Denne gangen går jeg på hcg støtte som lurer kroppen til å tro at den er gravid så mest sannsynlig vil det ikke blø denne gangen før jeg slutter med det.
Synes alltid uke nr 2 med ruging er meget tøft. Da blir jeg deprimert og nedfor. Klarer ikke helt å tro på at det skal gå for oss denne gangen heller.![]()
Jeg er på rugedag 8 idag. På de tidligere forsøkene har jeg begynt å blø litt rundt disse tider. Denne gangen går jeg på hcg støtte som lurer kroppen til å tro at den er gravid så mest sannsynlig vil det ikke blø denne gangen før jeg slutter med det.