Alle rugere :)

Vis vedlegget 195728
Sånn ser det ut i dag, så den er jo lik som i går hvertfall... Da ville jeg kanskje ikke sett blødning nei, tenkte at slimhinnene og alt ville komme med egget, men da vet jeg jo ikke før jeg tester i morgen å den er sterkere eller svakere.. Føler det er testen i morgen som er avgjørende da.... Tusen takk for svar! <3
Blir spennende, syns også den i dag virkelig litt sterkere :-) Jeg og har en test i morgen jeg føler er "avgjørende"... ekkelt så spennende dette er.... :-)

Off, ja! Det er nervepirrende. Som om det gjelder liv og død. Masse lykke til i morgen, da håper vi på positivt fra oss begge:D spennende!
Hehe, ja - det er den følelsen som er så sterk. Nå MÅ det gå. Gruer meg til en eventuell skuffelse igjen, det er så tungt.. MEN positive tanker nå ;-) Gleder meg til å høre om din test i morgen! Må legge inn i testetøs-tråden min da! (også om du sprekker og tester i kveld igjen om du er som meg, hehe) :-)

ImageUploadedByBV Forum1473413439.059752.jpg

Da er det faktisk bare å legge smertene fra tirsdagen bak seg å begynne å tenke at JEG ER faktisk GRAVID!!!!! Wooow :D:D:D:D

Da er jeg også ruger <3 TD 22 september.

Så lurer jeg på som sikkert mange andre. Hvilken dag DPO er jeg i dag? Egguthenting onsdag, og innsett i dag. Er jeg da 2 DPO i dag?

Skjønner ikke at dette faktisk hender. Skal det virkelig gå bra på tredje forsøk! Hadde ingen tro og kroppen var i full forsvarsmekanisme. Håper den sitter hele veien nå!12 dpo. Testedag på onsdag.
Symptomer:
- heterokter (!)
- har vært litt trøttere enn normalt de siste dagene
- tunge bryster. Litt ømme, men ikke så mye.
- småkvalm i mårrest (men kanskje bare psykisk? Hehe) Var veeeldig dårlig med første mann.

Og det som var anderledes enn de to første gangene er at jeg hadde kraftige mens/el smerter 3 dager etter innsett. Festesmerter?

ImageUploadedByBV Forum1473485590.205398.jpg

Skjønner ikke at dette faktisk hender. Skal det virkelig gå bra på tredje forsøk! Hadde ingen tro og kroppen var i full forsvarsmekanisme. Håper den sitter hele veien nå!12 dpo. Testedag på onsdag.
Symptomer:
- heterokter (!)
- småkvalm i mårrest (men kanskje bare psykisk? Hehe) Var veeeldig dårlig med første mann.

Og det som var anderledes enn de to første gangene er at jeg hadde kraftige mens/el smerter 3 dager etter innsett. Festesmerter?

Vis vedlegget 196095
Dette ser jo lovende ut :D gratulerer ❤️

Symptomer:
- heterokter (!)

Vis vedlegget 196095
Aaah digg!! Dette ser jo uten tvil meget lovende ut!!! Jeg sier gratulerer ❤❤ det er som å høre meg selv snakke mtp de symptomene du beskriver så nå er jeg bare sykt spent!! Vi er til og med like langt i rugingen!!

Takk!
Så spennende! Har du testet, eller er du flink å venter?

Symptomer:
- heterokter (!)

Vis vedlegget 196095

gratulere :) fin sterk strek det så mange dager før testdagen..

nå har det vært så mange positive at jeg håper virkelig det er rom for en til...test dag på torsdag jeg, men kommer til å teste på mandag...jeg har ingen symptomer :( men bare en vond psykisk følelse...*håper frem til mandag*

Takk!
Så spennende! Har du testet, eller er du flink å venter?
Regnet med den muligens var til meg? Jeg er av den sorten som tar en test hjemme dagen før blodprøven skal tas :P ;) så i morgen tidlig braker det løs huff gruer meg mest!!

Den beste følelsen.
ImageUploadedByBV Forum1473524008.940398.jpg

Regnet med den muligens var til meg? Jeg er av den sorten som tar en test hjemme dagen før blodprøven skal tas :P ;) så i morgen tidlig braker det løs huff gruer meg mest!!
Hehe, det var den ;-) så spennende!! Lykke til, må få oppdatering da :)

Back
Topp