Så spennende daSpådom prøvingen
Må le litt av meg selv. Slang meg på alle her inne på forumet som har spådd seg angående prøving. Fikk svar i dag om at februar og mars var gode måneder for meg, enten for en positiv test, ultralyd eller fødsel. Med andre ord ganske helgardering vil jeg si, særlig siden jeg følges om med ultralyder hver måned. Fikk også predikert en lillebror, det hadde jo vært veldig stas med én av hver. Vi lo litt av hele spådommen, men mannen ble ganske gira da han hørte lillebror også.
Rett etter testen tok jeg min daglige eggløsningstest, og den var sterkere enn noen gang. Mannen spurte om jeg ville ha ubeskyttet sex hvis jeg får eggløsning nå, og lurer på om jeg kanskje tenker det er verdt å prøve?
Et eventuelt august og mars barn blir himla tett, men jeg er mer redd for å prøve i en evighet enn jeg er for å få to veldig tette barn. Så hva tenker dere? Prøve eller ikke? Hehe. Er jo ikke sikkert jeg får eggløsning heller selv om jeg har fått én litt sterkere test da
Ja, hvorfor ikke? Hvis det føles riktig for dere. De får nok mye glede av hverandre hvis dere skulle oppleve å få to tette