Alle gode ting er tre?

Alt i gangen er brettet.

Men det er jo en ny vask i trommelen, og flere på lista, så mer klær å brette etterhvert...

Blånisselue er strikket og montert, i morgen skal begge toves og den røde få dusk

Du er supereffektiv. Vi har spist middag, ryddet kjøkkenbenken og nå er det kos foran TV'en med film. :p Egentlig behov for både klesvask, oppvask og husvask. Det får bli søndag.

Mannen vasker opp.

Jeg legger meg

Vel, da er jeg hjemme fra shopping. Ikke alle gaver er i hus enda, men det nærmer seg kontroll på det også.

Good job :D

Vel, da er jeg hjemme fra shopping. Ikke alle gaver er i hus enda, men det nærmer seg kontroll på det også.

Flink du er. Shopping på lørdager før jul er SLITSOMT! Jeg tenkte å ta resten av julegavene på mandag.

Flink du er. Shopping på lørdager før jul er SLITSOMT! Jeg tenkte å ta resten av julegavene på mandag.
Det var ikke så ille, jeg kom frem fem på ti, lett å parkere. Ikke så skrekkelig mye folk, på en butikk da hun som jobba der at det er verre torsdag og fredag, for alle TROR det er så ille å lørdag..

Jeg har ikke tid igjen før.. 22, og vi har gaveutveksling 20, så nå ha ting på plass før det.

Lista du skal sjekke, vasket speil, delvis ryddet kommode, tover lue nr to nå. deretter blir det klesvask, noe som hjelper på badet hvor det er haugen på skittentøyskurven nå.

Lista du skal sjekke, vasket speil, delvis ryddet kommode, tover lue nr to nå. deretter blir det klesvask, noe som hjelper på badet hvor det er haugen på skittentøyskurven nå.

Du er flink. :)

Siden det med å handle gaver tok så mye tid i går, jeg var borte i ca fire timer, og toving av luene opptok vaskemaskina hele dagen ble det litt mindre i går enn ideelt.

I dag er vaskemaskina i gang, men noe som ikke sto på lista kom først viste det seg.

Frokosten er snart klar, og ungene har funnet kakeformer i kalenderen.

Snøen som kom i går kveld er ikke uventet borte, så det ble ikke bilder av nisseunger i snøen, vi får se om det kommer mer snø enn annen gang.

Den oppmerksomme leser vil kunne se at det er tilkommet et nytt punkt eller to siden første versjon. Det er en av grunnene til at jeg ofte ikke kommer gjennom listene mine, planer forandres. Andre ting kommer til, etc.

Vi skal også på et besøk i dag, og da må mannen ta en runde i forkant og samle søppel. Pappa skal på avfallsstasjonen i morgen og skal ha med noe for oss.

Ting skje, og det blir nok jul tilslutt.

Helga går i alle fall fort. Jeg skal ta tredje pille i dag.
La oss håpe jeg ikke trenger alle seks kurene, for jeg mistet en pille i vasken i går... Den forsvant.

Siden det med å handle gaver tok så mye tid i går, jeg var borte i ca fire timer, og toving av luene opptok vaskemaskina hele dagen ble det litt mindre i går enn ideelt.

I dag er vaskemaskina i gang, men noe som ikke sto på lista kom først viste det seg.

Frokosten er snart klar, og ungene har funnet kakeformer i kalenderen.

Snøen som kom i går kveld er ikke uventet borte, så det ble ikke bilder av nisseunger i snøen, vi får se om det kommer mer snø enn annen gang.

Den oppmerksomme leser vil kunne se at det er tilkommet et nytt punkt eller to siden første versjon. Det er en av grunnene til at jeg ofte ikke kommer gjennom listene mine, planer forandres. Andre ting kommer til, etc.

Vi skal også på et besøk i dag, og da må mannen ta en runde i forkant og samle søppel. Pappa skal på avfallsstasjonen i morgen og skal ha med noe for oss.

Ting skje, og det blir nok jul tilslutt.

Helga går i alle fall fort. Jeg skal ta tredje pille i dag.
La oss håpe jeg ikke trenger alle seks kurene, for jeg mistet en pille i vasken i går... Den forsvant.

Haha.. Godt du bare skal trenge 1 kur eller 2, september eller oktober. ;) Det kan hende det egentlig holder med 4 piller da, selv om 5 er standard. Det er heldigvis veldig lenge til det blir noe å tenke på.

Ting skjer, ting tar tid, det er mye på listen, men jul blir det heldigvis uansett, og det som er ugjort er det ofte bare en selv som vet om til slutt. :) Synes du er veldig flink jeg, imponerende liste fortsatt, med både nye punkter og punkter som er strøket.

Da var den lyse vasken hengt opp, ungene lager julekort to besteforeldre og mannen lager de andre (på pc, for å skrive ut) og kalender. Jeg har satt på vask av 'rosa'. Og rydder av spisebordet så vi kan bake der. ( vi bruker halvparten til vanlig, på resten er der post, puslespill, bøker, leker, reklame, papirer... Så nå nærmer det seg klart. Så får vi legge på pynteduk til å hjelpe oss til å holde det sånn.

Da var den lyse vasken hengt opp, ungene lager julekort to besteforeldre og mannen lager de andre (på pc, for å skrive ut) og kalender. Jeg har satt på vask av 'rosa'. Og rydder av spisebordet så vi kan bake der. ( vi bruker halvparten til vanlig, på resten er der post, puslespill, bøker, leker, reklame, papirer... Så nå nærmer det seg klart. Så får vi legge på pynteduk til å hjelpe oss til å holde det sånn.

Du er så flink. Jeg må sette i gang klesvask. Skal gjøre det NÅ! Jeg holder også på å montere et par strikketøy jeg skal gi bort til jul. Borsett fra det: TV og tur med hunden. :p Burde vaske mer i huset, men det får bli på tirsdag.

Julenissens verksted. 1418555094855.jpg

Det som skal sendes. Mesteparten, i alle fall...

3.5-åringer er utmerkede klistremerkesjefer og bånd-klippere;)
Definitivt.

Hun koste seg.

Vi har jo igjen en runde til eller to, de internt i huset får hun ikke være med på, men de til min familie må tas etterhvert.

Jeg bare mangler noen...

Nå er i det minste pepperkakene bakt, så da må jeg ordne julemenn. Deig, så får ungene stikke igjen. Det demrer for meg at vi pleier ikke bake to sorter, med ungene, på en dag...

Back
Topp