Alle gode ting er tre?

God bedring, Sara! :) Omgangssyke er noe fordømte greier. Håper du slipper å få det på ordentlig.

Enn så lenge virker det som om ingen er smittet, men vi må vel vente et par dager til før vi senker skuldrene.

Enn så lenge virker det som om ingen er smittet, men vi må vel vente et par dager til før vi senker skuldrene.

Så bra! Krysser fingrene for at dere slipper mer nå.

Tidenes tregeste brev kom i går, etter at jeg hentet posten (ca 16.45)

Sendt som b-post.

Skal lete frem de gamle svara og sammenligne

Tidenes tregeste brev kom i går, etter at jeg hentet posten (ca 16.45)

Sendt som b-post.

Skal lete frem de gamle svara og sammenligne

Oj. Det var ikke helt bra. Når ble det stemplet hos posten?

Spent på din konklusjon/oppsummering. ♥

Tror dette blir dag 1 jeg... Litt midt mellom alt jeg forventet...

Skal vi se

Oppsummeringen min fra sist:
Det bør være en konsentrasjon på 20-200 millioner pr milliliter. Han hadde 1,7

Bevegelige skal være over 50%, han har 16. Raskt bevegelige skal være over 25%, han har 2. Vitaliteten er ikke bedømt, da der ikke var mange nok til å vurdere det. Andelen med "normale karakteristika" bør være over 7, den er 5.

Så årets prøve
Det var ikke helt samme tallene som jeg hadde kommentert der, og selve prøvesvaret fra sist vet jeg ikke hvor vi har
Volum burde være 2-6, han hadde 1,5. Det var lavt volum sist også husker jeg, men det var ikke i denne kommentaren. Merket med en L jeg antar betyr lavt

Viskositet, som jeg ikke kjenner til fta før sier goodle handelr om evnen til å flyte, at høye tall er at den er for tykk, som gjør det vanskelig for sædcellene å svømme. Den burde vært 2, og er 3. Merket med en H. Høyt er her ikke gunstig.

Bevegelige er angitt til å ha referanseverdi på 40-100%, hans er 35 og merket L som gyn har satt ring rundt. Men det er da bedre enn de 16 sist.
Bevegelighetsgraden skal være 3-4, hans er 2-3

spermatozoa konsentrasjon 20-250, der han hadde 1,7 sist er 14 og merket L, og også denne er satt ring rundt.

Det er også angitt få på Leukocytter, og det er vel bra.

Alt i alt synes jeg denne var bedre enn sist, selv om det ikke er en GOD prøve.

Nå får jeg vel ringe gyn og bestille time til UL dag "13". Dag 13 er søndag 2.12, så det blir vel dag 14 da tenker jeg.

Søndag 21.12 hvert fall. UL mandag 22. desember burde vel gå. Og Femar fra fredag nå?

Det kan komme brått på, EL når du tar medisiner, så du må passe på aksjeinnlegg frem mot jul. Og kanskje den helgen før UL, for da vil du kanskje droppe søndagen. :p

Aksje-julekalender må du ha for innspurten til julen. :D

Også stikker vi til september!

Skal vi se

Oppsummeringen min fra sist:
Det bør være en konsentrasjon på 20-200 millioner pr milliliter. Han hadde 1,7

Bevegelige skal være over 50%, han har 16. Raskt bevegelige skal være over 25%, han har 2. Vitaliteten er ikke bedømt, da der ikke var mange nok til å vurdere det. Andelen med "normale karakteristika" bør være over 7, den er 5.

Så årets prøve
Det var ikke helt samme tallene som jeg hadde kommentert der, og selve prøvesvaret fra sist vet jeg ikke hvor vi har
Volum burde være 2-6, han hadde 1,5. Det var lavt volum sist også husker jeg, men det var ikke i denne kommentaren. Merket med en L jeg antar betyr lavt

Viskositet, som jeg ikke kjenner til fta før sier goodle handelr om evnen til å flyte, at høye tall er at den er for tykk, som gjør det vanskelig for sædcellene å svømme. Den burde vært 2, og er 3. Merket med en H. Høyt er her ikke gunstig.

Bevegelige er angitt til å ha referanseverdi på 40-100%, hans er 35 og merket L som gyn har satt ring rundt. Men det er da bedre enn de 16 sist.
Bevegelighetsgraden skal være 3-4, hans er 2-3

spermatozoa konsentrasjon 20-250, der han hadde 1,7 sist er 14 og merket L, og også denne er satt ring rundt.

Det er også angitt få på Leukocytter, og det er vel bra.

Alt i alt synes jeg denne var bedre enn sist, selv om det ikke er en GOD prøve.

Nå får jeg vel ringe gyn og bestille time til UL dag "13". Dag 13 er søndag 2.12, så det blir vel dag 14 da tenker jeg.

Ja, og prøvesvarene. Det virket jo en god del bedre enn sist. Og nå tar han jo alt av tilskudd for å bedre forholdene også. Jeg håper virkelig at det han gjør nå kombinert med at du tar Femar, at det tilsammen gir Bonusen. ♥

Søndag 21.12 hvert fall. UL mandag 22. desember burde vel gå. Og Femar fra fredag nå?

Det kan komme brått på, EL når du tar medisiner, så du må passe på aksjeinnlegg frem mot jul. Og kanskje den helgen før UL, for da vil du kanskje droppe søndagen. :p

Aksje-julekalender må du ha for innspurten til julen. :D

Også stikker vi til september!

21 ja, jeg skulle korrigere fra søndag 22 til søndag 21, og slettet vist litt mye.

Søndag 21 kan jeg ikke ha ul, så jeg antar det blir mandag 22.

så venter man likegodt på at gyn skal ringe tilbake, når nå enn det passer ham, for sekretæren ville være sikker på at vi velger rett dag, ettersom dag 13 altså faller på en søndag.

så venter man likegodt på at gyn skal ringe tilbake, når nå enn det passer ham, for sekretæren ville være sikker på at vi velger rett dag, ettersom dag 13 altså faller på en søndag.

Håper han ringer snarest mulig. Vi liker å ha konkrete avtaler.

Så må du hente ut Femar. Og så heier jeg på at du legger gullegget til jul. :D

Ja, jeg må på apoteket i løpet av uka, men i dag er jeg altså hjemme med "sykt" barn i oppkast-karantene, og tror ikke jeg kommer meg på apotek, men vi får se, ingen ANDRE dager passer før lørdag og det er for sent, så jeg må bare få til noe. Evt skal mannen på shopping, han får vel hentet til meg om han har personnummeret?

Det er egentlig nye henteregler på apoteket, så han må ha med skriftlig fullmakt og kopi av legitimasjon. Det fikk jeg beskjed om en gang for en stund siden da mannen var syk og jeg hentet til han. Jeg fikk medisinen da. For jeg visste både personnummer, navn på legen, medisinens navn, mengde på resepten og styrke.

Du skal vel begynne fredag? Må få hentet før lørdag da.

Jeg må hente før lørdag ja, for snakket med gyn nå. Vente til dag fire med femar (jeg trodde det var fra dag fire som var avtalt?) og ul 22.12.

Men jeg tenkte slå to fluer i en smekk og bestille resept til min sønn hos fastlegen og endte med en time på torsdag, da må vi jo på apoteket (huset ved siden av legen) uansett, så jeg henter til meg også da.

Jeg må hente før lørdag ja, for snakket med gyn nå. Vente til dag fire med femar (jeg trodde det var fra dag fire som var avtalt?) og ul 22.12.

Men jeg tenkte slå to fluer i en smekk og bestille resept til min sønn hos fastlegen og endte med en time på torsdag, da må vi jo på apoteket (huset ved siden av legen) uansett, så jeg henter til meg også da.

Jeg tok femar fra CD 4 til CD 8. Det var det vanligste i følge det jeg fant på nettet, så det var vel greit at det ble avtalen nå uansett. :p

Så bra! Femar hentes på torsdag og da er du klar for fredagen. Jeg er spent på denne syklusen din nå!

Jeg mener 4-8 var avtalen, men det er det ikke alle fall nå

Husk apoteket i morgen da. ;) Nå er jeg spent på Femar-effekten hos deg. ♥

JAda, jeg skal uansett på apoteket for å hente det jeg får til guttungen på legetimens hans, så da blir det femar til meg også når jeg er der.

Bra! Jeg må passe på da. :p

Back
Topp