Alle gode ting er tre?

Moderat nedsatt høres ikke så ille ut, lurer på om tallene ligger i postkassa i dag...

Det burde ligge der nå. Jeg er spent på de tallene. :)

Ingen brev, så ikke noe stress at mannen ikke er her

Ingen brev, så ikke noe stress at mannen ikke er her

Da må de sende på nytt, om det ikke dukker opp i morgen. Så utrolig kjedelig.

Får det vel på timen om et par uker om det ikke dukker opp

Informerer om at det ikke er kommet når jeg bestiller timen, om det ikke dukker opp da.

Jeg småspotter fortsatt, mest bare innvendig, men ikke tvil om blod

Jeg liker ikke at du blør. :( Det er vel ikke lenge til du vet når du skal ha time, så det burde være greit å etterlyse samtidig ja. Nå er jeg veldig femar-håpefull for deg. Og jeg håper du skal prøve på september, men det må du finne ut selv hva du vil.

Jeg bryr meg ikke, jeg var forbredt på å begynne å blø, så jeg er merkelig nok ikke lei meg. Det går greit.

Jeg bryr meg ikke, jeg var forbredt på å begynne å blø, så jeg er merkelig nok ikke lei meg. Det går greit.

Kanskje det hjelper å vite at du skal prøve noe nytt?

Mulig det
Jeg har rett og slett ikke hatt forventinger til denne syklusen i det hele tatt.

Skjønner. Jeg håper hver syklus for deg. :)

Det gjør du, men jeg har bare ventet på prøvesvar, egentlig

Ja. Det er jo ikke så rart. Utålmodig på det brevet, tregeste brevet i år.

Æsj, dritt med blod! Men ikke helt uventet nei. I så fall kan det jo bare komme og bli ferdig med det. Lykke til med valget om dere skal hoppe over en pp eller ikke. Ikke bare bare å skulle bestemme seg sånn. Det er tross alt jul - og alt som hører med!

Ifølge ff har jeg ikm i dag. Eller for et par dager siden. Og jeg blør jo ikke. Så den ber meg teste. For jeg blør ikke.

Det er ikke tvil om blod, men det er mest innvendig. Et par dråper i truseinnlegget på hele dagen i går. Jeg BLØR ikke.

Jeg tror det skyldes at ikm ikke et før på torsdag, men det lille jeg har hatt av slim denne gangen støtter ikke det. Det at jeg var syk for to uker siden rotet til tempen så det er ikke lett å se.

Når passer det best å få tr og ny EL da? I forhold til svigermor, fenalår og UL?

Ehh, el i januar? mao neste syklus. Da er det god timing, bortsett fra at vi jobber overtid og har null energi eller tid til ul da...

Negativ test i dag, tatt bare for å bevise for ff at jeg ikke er her gravid selv om jeg ikke blør.

Ehh, el i januar? mao neste syklus. Da er det god timing, bortsett fra at vi jobber overtid og har null energi eller tid til ul da...

Hmm.. Jeg stemmer for litt vrien EL i desember og at du prøver allikevel. :D

Ingen mens i går, og ingen mens i dag, så da kommer den vel i løpet av uka. Torsdag, pluss / minus en dag, tenker jeg.

I natt fikk datteren vår omgangssyke. Ikke så ille, hun spydde ut senga si rundt Kl 23, ble dusja og stelt, og tar vare på badet i en liten time (inkl dusj etc da) , fikk se film mens jeg fikk ordnet senga vår med tisselaken og håndklær, fikk puttet hennes i maskina ( før jeg oppdaget at klokka var 23,30, ikke bare litt over 21...)

Så sov hun hos oss frem til litt over fem, inn på badet, brakk seg, tilbake i senga etter litt, sove litt mer. Kvart på seks har jeg vekking, og hun sov ikke mye mer, det ble jevnt brekninger frem til ca 7.30. Fra da var hun grei sier mannen.

Jeg er trøtt som ei strømpe, urolig i magen og kvalm. Det ble jeg mens jeg vasket henne i går kveld og til å lukte på håret hennes. Og har vært siden. Det går over noen dager etter at siste mann i huset har hatt det....
Uavhengig av om jeg får det underveis eller ei.

Nå må jeg bare jobbe litt, helst strikke på lua til guttungen og sove.... Sove....

Back
Topp