Alle gode ting er tre?

Ja, er jeg ikke gravid innen den timen, forventer jeg å få pergo

fra app

Og sånn går nå dagene.

Jeg flyttet ut av uke 23, og inn på uke 24. så får vi se om det er der jeg blir frem til mens eller ei.

Jadda.... vente på el. Dag 19.

Nå synes jeg EL kan komme. Håper du er i dpo-land i slutten av den kommende uken. :)

*Taster på app på mobilen*

Hadde ikke gjort noe det.

Dag 20. Statistisk sett bør jeg snart få el, men vi får se. Tappen er ikke akkurat myk og åpen, slim ser jeg heller ikke noe til.

Sånn går nå dagene

fra app

Ikke noe brev i dag heller

Jeg skal jo ikke vente på det. Derfor kunne jeg på ingen måte godta mannens forslag om at han hentet posten på vei hjem i kveld (sånn rundt 21-22) nei....

Men der var bare reklame. Jeg får la være å vente på det i morgen også da.

I mellomiden venter jeg VELDIG på EL!!!

I dag er det et år siden den positive testen. Et år er godt.
Vi prøver enda.

Det er godt å vite at vi venter hjelp. Men jeg vil gjerne klare selv.

Jeg vil gjerne klare det før ferien. Gravid på ferie, kooooos det. Og ei uke etter ferien skal vi ha fest. familiefest altså, slekta og sånn, det hadde vært knall å kunne informere om baby. (Skulle jo gjøre det på bursdagen min i fjor...)

Håper du kan informere i år. Nå skal jeg drømme om at vi får en gravid-ferie begge to og flytter sammen til februar. Magisk drøm. ♡ Jeg håper.

Håper. Men vi får se.

Fortsatt lav temp. Dagene går

fra app

Lav temp, og ikke brev.

Jada.... Sånn går dagene, en etter en. Jeg vil ha el!!!

Men er den i ferd med å stabilisere seg litt lavt? Kanskje EL-tegn? Optimisten her.

Vi får bare vente og se..

Ja, det har snudd på en dag før....

I morges, mannegugge. Mannegugge er gulhvit, tykk, kommer 5-10 cm ut før det sier "plopp" og havner i doskåla.

Ved lunsjtider, noe mannegugge blandet i blankt, seigt, som strekker seg helt ned i skåla og vel så det.

HAHAHAHAHA... Jeg elsker forklaringen din.

Spennende at du har fått eggehvitte. Tipper du vinner og får EL først. :D Og godt er det.

Jeg hadde supernegativ EL-test i dag og, men veldig rar temp på tur, håper den stabiliserer seg lavt hos meg nå så jeg kan finne en tydelig EL om noen dager (sannsynligvis mandag-onsdag neste uke).

jeg håper på el denne uka. Det har vart lenge nok.

Ikke brev i dag heller, og absolutt ikke i morgen, som er to uker etter legetimen min. Jeg tenker at dess lenger jeg venter på brevet, dess mer av ventetiden har jeg lagt bak meg når brevet kommer. :) men det kan gjerne komme snart, altså.

Dette blir en lang syklus, det er sikkert.

Kan muligens håpe at dagens et el-dip?

fra app

jeg håper på el denne uka. Det har vart lenge nok.

Ikke brev i dag heller, og absolutt ikke i morgen, som er to uker etter legetimen min. Jeg tenker at dess lenger jeg venter på brevet, dess mer av ventetiden har jeg lagt bak meg når brevet kommer. :) men det kan gjerne komme snart, altså.

Ja. Det skal jo komme snart. Om det ikke dukker opp etter hvert så må du jo etterlyse. Ikke enda altså, men etter hvert. Så du får bekreftet at de har mottatt henvisningen din.

Ja. Det skal jo komme snart. Om det ikke dukker opp etter hvert så må du jo etterlyse. Ikke enda altså, men etter hvert. Så du får bekreftet at de har mottatt henvisningen din.

Vet ikke hvor den ble sendt, det er flere å ta av, så jeg må spørre legen om det først da

fra app

Back
Topp