all good things must come to an end....

KathMor

Forumet er livet
dødt her i kveld gitt [:(]

neeei?

Næmmen der var du!!! [:D]

Jo dødt i kveld... men nå skal jeg legge meg veldig snart uansett så.. bare ha litt kveldsmat [:D]

Gjør du på???

akkurat spist kvelds... skal glo litt på tv, så er d natta her og... [:D]

så jeg er vel snart borte... kleeem...[:)]

Vurderer tidlig kveld jeg også. Storesnuppa ville bli med besten sin hjem i dag og ligge der, så rolig her i kveld![;)][:)]

ORIGINAL: *MissMe*

Vurderer tidlig kveld jeg også. Storesnuppa ville bli med besten sin hjem i dag og ligge der, så rolig her i kveld![;)][:)]

Nei nå begynner jeg å bli sjalu jo.... Veldig glad på dine vegne altså, men pokker heller - det er noen som har det *snurt* [8D] NEI DA - du er så heldig altså.. Kos deg masse og nyt det!! Heldiggrisen!

ORIGINAL: KathMor

Nei nå begynner jeg å bli sjalu jo.... Veldig glad på dine vegne altså, men pokker heller - det er noen som har det *snurt* [8D] NEI DA - du er så heldig altså.. Kos deg masse og nyt det!! Heldiggrisen!

Vi er MEGAheldige!!!!!![:D][:D][:D] Og jeg setter stooor pris på det også!!! Så har vi jo valgt bevisst å bo i nærheten av familien!![;)]
Jeg nyyyter!!![8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Vi er MEGAheldige!!!!!![:D][:D][:D] Og jeg setter stooor pris på det også!!! Så har vi jo valgt bevisst å bo i nærheten av familien!![;)]
Jeg nyyyter!!![8D][:D]

Ja altså vi vurderer det å få flyttet mor til Oslo! Når vi kjøper småbruk så er det gull med to boliger på området! Da eventuelt at mamma kjøper seg inn! Ser nå hvor gullverdt familie er + at mamma er typen som ikke kommer til å trenge seg på, og jeg og mamma har så godt forhold uansett [:)] Håper virkelig det vil la seg gjøre!

Høres kjempekoselig ut!! Kjekt å ha mamma i nærheten. Min mamma bodde på Island i 9 år, flytta tilbake igjen hit når Anna ble født!! Veldig glad for det!!![:D][:D]

Back
Topp