Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMe*
Vurderer tidlig kveld jeg også. Storesnuppa ville bli med besten sin hjem i dag og ligge der, så rolig her i kveld![;)][:)]
ORIGINAL: KathMor
Vurderer tidlig kveld jeg også. Storesnuppa ville bli med besten sin hjem i dag og ligge der, så rolig her i kveld![;)][:)]
Nei nå begynner jeg å bli sjalu jo.... Veldig glad på dine vegne altså, men pokker heller - det er noen som har det *snurt* [8D] NEI DA - du er så heldig altså.. Kos deg masse og nyt det!! Heldiggrisen!
ORIGINAL: KathMor
Nei nå begynner jeg å bli sjalu jo.... Veldig glad på dine vegne altså, men pokker heller - det er noen som har det *snurt* [8D] NEI DA - du er så heldig altså.. Kos deg masse og nyt det!! Heldiggrisen!
Vi er MEGAheldige!!!!!![:D][:D][:D] Og jeg setter stooor pris på det også!!! Så har vi jo valgt bevisst å bo i nærheten av familien!![;)]
Jeg nyyyter!!![8D][:D]