Alkoholfritt alternativ

Gruer meg nesten til alle festene og julebordene som er fremover. Ikke lett dette her. Har ikke funnet alkoholfri vin som jeg liker ennå. Men fant en sprudlende fruktmost som både jeg og guttungen likte, den kommer til å være med på julebordet barna er med på :happy:

Jeg har brukt å handle alkoholfritt i Sverige mye mer utvalg der :joyful:
Sist bestilte vi på nett og hentet det i Töckfors

Eller at du er skikkelig dårlig etter fest dagen før så du orker ikke et glass til, da kan du være kvalm å skylde på gårsdagen og:laughing002

Fant sommersby eplecider non-alkohol på butikken, den smakte veldig likt. Kjekt å kunne ha når andre koser seg også :dance008

Jeg skal på et par tilstelninger til helga med alkohol. Men tror jeg har en plan som kan funke, for skal ha med egen drikke begge dager. Har tatt vare på vinflasker med skrukork, kjøpt inn alkoholfri hvitvin og skal helle dette over. Da har jeg en til fredag og en til lørdag :D

Det blir nok verre neste uke når jeg skal på jobbseminar med middag, der får vi mest sannsynlig servert vin i glassene under middagen. Jeg har aldri takket nei til vin tidligere i slike sammenhenger, så litt usikker på hvordan jeg skal gripe det an denne gangen. Noen forslag?

Jeg skal på et par tilstelninger til helga med alkohol. Men tror jeg har en plan som kan funke, for skal ha med egen drikke begge dager. Har tatt vare på vinflasker med skrukork, kjøpt inn alkoholfri hvitvin og skal helle dette over. Da har jeg en til fredag og en til lørdag :D

Det blir nok verre neste uke når jeg skal på jobbseminar med middag, der får vi mest sannsynlig servert vin i glassene under middagen. Jeg har aldri takket nei til vin tidligere i slike sammenhenger, så litt usikker på hvordan jeg skal gripe det an denne gangen. Noen forslag?

Jeg endre opp med å gjøre som deg; helle alkoholfri vin opp i vinflasker med alkohol laber.

Vet du hvor dere skal? I så fall kan du prate med restauranten på forhånd og forklare at du ønsker å drikke alkoholfritt men at det ikke skal gjøres noe nummer ut av. Hvis du ikke vet hvor dere skal før dere er der, så hadde jeg tatt kontakt når jeg ankom stedet.

Back
Topp