Jeg bruker å kjøpe juice fra vinmonopolet som erstatning for vin, til spesielle anledninger. De har veldig mange gode alternativer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, spent på å høre hva du synes
Ja, der sier du jo noe. De gjør vel det Da satser vi på en liten ginger joe innimellom
Jeg har alltid tenkt at ingefærøl er ok. Jeg elsker også ingefær. Det er jo stor forskjell på en ingefærshot og ingefærøl men oppdater gjerne om dere finner ut noe nytt herJeg tror det går fint med en liten ingefærøl i ny og ne altså! Jeg elsker ingefærøl, så jeg håper iallefall det! Men det kan jo være fint å ha litt andre ting å velge i også Man kan vel bruke ingefær i matlaging og sånt, men bør holde seg unna sånne ingefærshots og ingefærkapsler og sånt som inneholder veldig mye ingefær.. Pleier ikke mange gravide å drikke masse ingefærøl og sånt mot kvalme?
Smakte Somersby Apple 0,0% i dag, og om det er noen andre som vurderer å prøve den, vil jeg heller anbefale å kjøpe en 1,5 liter med Mozell. Samme smak og samme pris
Jepp, samme her.smakte denne nettopp, og den ble litt i det søteste laget for min del... men ikke vond smak
Jepp, samme her.