Alkoholfri drikke

Jeg bruker å kjøpe juice fra vinmonopolet som erstatning for vin, til spesielle anledninger. De har veldig mange gode alternativer ❤️
 
Åhh, spent på å høre hva du synes :D

Den var god! Enig i at den smaker ordentlig øl. Liker også Mikkeler sin «Drink’in the sun», det er en hveteøl. Kjempegod! :cat: Hadde en liten hamstrerunde på polet i går, så nå har jeg litt forskjellig å teste! :)
 
Ja, der sier du jo noe. De gjør vel det :angelic: Da satser vi på en liten ginger joe innimellom:smiley-bounce012
Jeg tror det går fint med en liten ingefærøl i ny og ne altså! Jeg elsker ingefærøl, så jeg håper iallefall det! :) Men det kan jo være fint å ha litt andre ting å velge i også :) Man kan vel bruke ingefær i matlaging og sånt, men bør holde seg unna sånne ingefærshots og ingefærkapsler og sånt som inneholder veldig mye ingefær.. Pleier ikke mange gravide å drikke masse ingefærøl og sånt mot kvalme?
Jeg har alltid tenkt at ingefærøl er ok. Jeg elsker også ingefær. Det er jo stor forskjell på en ingefærshot og ingefærøl:happy: men oppdater gjerne om dere finner ut noe nytt her:)
 
Smakte Somersby Apple 0,0% i dag, og om det er noen andre som vurderer å prøve den, vil jeg heller anbefale å kjøpe en 1,5 liter med Mozell. Samme smak og samme pris:joyful:
 
Smakte Somersby Apple 0,0% i dag, og om det er noen andre som vurderer å prøve den, vil jeg heller anbefale å kjøpe en 1,5 liter med Mozell. Samme smak og samme pris:joyful:

smakte denne nettopp, og den ble litt i det søteste laget for min del... men ikke vond smak
 
Back
Topp