Alkohol??

Nei, alkohol har jeg ikke vært inne på tanken å drikke en gang. Det byr meg rett og slett imot nå når jeg er gravid...da har man flere enn bare seg selv å ta hensyn til. Klarte til og med å stumpe røyken den dagen jeg visste jeg var gravid....Vet det ikke er like enkelt, men man kan om man vil!!![:D] Da fikk jeg heller legge på meg noen kilo ekstra, enn å gå rundt med dårlig samvittighet!

Jeg tør ikke ta en slurk i det hele tatt. Veninna mi drakk et glass og to på fester og røykte under svangerskapet. Hennes barn er allergisk mot alt mulig, eksem osv. Kan selvfølgelig ikke bevise at røyk og vin er skylden, men det er noe jeg hadde tenkt på hvis det var meg.

jeg er enig i at det er bare tull at man må nyte alkohol i det hele tatt under svangerskapet .. mye bedre og holde seg helt unna de 9 mnd og være helt sikker på at du ikke skader barnet med det en å ta en sjangs og angre senere vis noe skulle sje noe...

Drakk ikke en dråpe alkohol i svangerskapet, det føltes rett for meg.[:)]

drakk ikke noe alkohol i det hele tatt når jeg var gravid. Var da ikke det værste å slutte med heller...
Røykte heller ikke en eneste røyk.. tok ikke et drag en gang...
satte meg tilogmed langt unna dem som røykte fordi jeg vet
at røyking er noe av det verste man kan gjøre når man er gravid...
Trodde de flestevar informert over hvor skadelig det var jeg???
Er jo en grunn til at det er så masse advarsler om det. Leger tuller ikke med det akkurat!!

ORIGINAL: panterinnen

Er jo en grunn til at det er så masse advarsler om det. Leger tuller ikke med det akkurat!!

NEMLIG! Syns det er helt utrolig at enkelte mener det bare er skremselspropaganda[&:]

NEMLIG! Syns det er helt utrolig at enkelte mener det bare er skremselspropaganda[&:]

HELT ENIG!!!!!!

Back
Topp