Alkohol

Et glass eller to til maten her også. Hvis det er middag med mange retter, eller en fest som varer mange timer, er de fleste glassene mine alkoholfrie. (I år er alle glassene alkoholfrie.)

drikker vin nesten ver helg ;) en flaske på deling på meg og mannen .
Elsker vin, spesielt kydra rødvin til vilt/kjøttretter. Det blir med det ene/halvannnen glasset :-)

FEST er sjelden..sånn 2-3 mnd mellom hver gang .
Sjelden eg går ut-ut..kjekkere med hjemmefest. Sover i kjellerstua når eg kommer hjem fra fest

Hva er ditt forhold til alkohol? Er jo mange mammaer her.

Jeg tar meg sjelden en fest, men jeg tar meg gjerne et glass vin/bobler en kveld for meg selv eller med sambo eller med ei venninne. Når jeg ikke er gravid eller ammer ;) Har et avslappet forhold til alkohol vil jeg påstå. Sjelden jeg drikker med barn til stedet da, men kommer ikke til å skjule glasset med rødvin til julemiddagen liksom. Tror ikke barn har godt av at man hemmelig-gjør det heller, da blir det jo mer spennende!
Ganske samme igrunn :)

Jeg har drukket hele to ganger det siste året, så har ett ganske avslappa forhold til alkohol. Og sist gang jeg var ute på byen, var sikkert for snart 10 år siden.

Omg.. sikkert 10 år til neste gang jeg går ut på byen.. har en på 4, ei på 8 mnd og er gravid .. vi får heller aldrig barnevakt så :p

Last edited:
Liker å feste av og til, men er ikke glad i følelsen av å være full, blir lett dårlig. Deilig å være litt brisen av og til da. Og kan godt ta en øl eller noe en kveld hjemme, men det er ikke så ofte det skjer.

Back
Topp