Har deres menn sluttet å drikke alkohol nå?
Under to uker igjen til termin.
Under to uker igjen til termin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DittoMin mann drikker så sjeldent, så det bekymrer meg ikke![]()
Han får lov å ta en øl. For det tar jo litt tid før man skal på sykehuset første gang uansett, så regner med alkoholen er ute til det, man får jo litt forvarsel. Ellers blir det taxi. Han skal få lov å ta en koseøl i helgene![]()
Oi, var heldig som hadde en rask første fødsel du da. Vi kan se ambulanse stasjonen fra huset, så de er her vertfall på et minutt vist det blir hjemme fødsel på ossHadde ikke hatt tid til å få ut en øl av kroppen han min på førstemann nei. Hadde vi ventet hadde det blitt hjemme fødsel.
Samme her, men som jordmor sa på fødselsforberedende kurset "de fleste barn er verdt 510kr" (som en bot koster her).Det med taxi er faktisk et poeng! Hvis jeg må på sykehuset mellom 7 og 16 så er vi føkka med tanke på parkering! Sist kom vi sent på kvelden, så vi satser på det igjen
Sorry, liten digresjon der! Tilbake til alkoholen!![]()
Ja, huff... Den parkeringsplassen er håpløs!Det med taxi er faktisk et poeng! Hvis jeg må på sykehuset mellom 7 og 16 så er vi føkka med tanke på parkering! Sist kom vi sent på kvelden, så vi satser på det igjen
Sorry, liten digresjon der! Tilbake til alkoholen!![]()