Hun skriver hun er i 5mnd, altså synslog gravid, da må det ha vært mange stokk dumme på denna festen om ingen sa ifra, så tenker dette er tull!
Det jrg også tenker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun skriver hun er i 5mnd, altså synslog gravid, da må det ha vært mange stokk dumme på denna festen om ingen sa ifra, så tenker dette er tull!
Enig med degJeg har litt problemer med å ta denne posten seriøst?!? At den er a'la "bør jeg bytte til Marlboro light i de siste to mnd av svangerskapet"... [emoji849]
Om den derimot er seriøs så skal jeg ikke si noe for det ville ikke vært pene ting....
Jeg svarte på en skikkelig måte! Dog strengt! Noe jeg syns er helt innafor når det er et slikt spørsmål[emoji5]
Jepp, virker som trolling.
Jeg har vært borti en person som var troende til å skrive en post ala denne, og det var egentlig en utrolig trist situasjon. Hun (moren) fikk for seg at man kunne drikke i andre og tredje trimester. Det var i hvertfall det hun sa. Så hun festa og drakk.
Ungen ble født med alkoholskader og store senvirkninger etter dette i ettertid. Helt fælt.
Det minner meg om noen tilbakevendende mareritt jeg hadde med både nr 2 og 3 i første og begynnelsen av andre trimester Bla. der jeg drømte at jeg festet og drakk med Britney Spears (?!) og "våknet" om morgenen og var full i panikk for hva jeg hadde gjort og hvordan jeg kunne glemme at jeg var gravid
Heldigvis bare mareritt hos meg og jeg var alltid sjeleglad når jeg våknet på ordentlig og innså at det heldigvis var bare en drøm.
Men å gjøre det i virkeligheten?! Nei da tror jeg ikke at jeg kunne levd med meg selv etterpå... Helt grusomt at noen gjør dette...
Jeg drømte også sånt da jeg var gravid med andremann. Stressa veldig da jeg våkna fordi jeg trodde jeg hadde drukket Skjedde to-tre ganger.
Haha jeg å!
Dette må være tull.
Er det virkelig noen i dette opplyste landet vi lever i som drikker alkohol under svangerskapet?
Neeei, dette må være tull
Jeg vet om flere som har gjort det, tatt en øl eller ett glass vin liksom, og argumentert at man blir jo ikke full av det. Hvorfor ikke drikke alkoholfritt da??
Hun ene jeg kjenner røyka gjennom svangerskapet, og fortalte selv at hun hadde tatt en øl eller ett glass vin en gang iblant...
Dette er et ellers oppegående menneske, vil jeg si.
Så ja, disse menneskene finnes... [emoji35]
Ufattelig.
Vet forøvrig om ei som sto ute med dryppapparatet eller epidural eller hva det var, og røykte rett før hun fødte...
Herlig. Hun jeg nevnte røyket også med ungen i bil, fordi hun var på motorvei og det ble for mye pes å kjøre av. Ungen sov, så hun slengte et teppe over ungen og røyket i bilen. [emoji58]
Jeg drømte også sånt da jeg var gravid med andremann. Stressa veldig da jeg våkna fordi jeg trodde jeg hadde drukket Skjedde to-tre ganger.
Haha jeg å!