Hvor lenge før termin synes dere kjæresten må holde seg for alkohol? Vi er invitert i bryllup en måned før..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nåværende mann er avholds, men eksen fikk beskjed om å droppe alkohol når jeg var innenfor termin.
Hva mener du med "innenfor" ?
Har termin 5.juni, så har egentlig sett for meg at mannen får belage seg på «hvit mnd» i mai
Et par uker før tenker jeg.. men da er det bare snakk om 3-4 øl evt. Vi har 5 min å kjøre til Ahus, så det skal jeg fikse
Nei må nok si maks 4 øl senest to uker før termin. Jeg SKAL klare å kjøre til Ahus selv Men gubben er så ordentlig av seg at jeg tviler på at han tør å ta en eneste ølHvis det eventuelt blir aktuelt blir det ikke noe grøftefulla vertfall.. skal alltids få noen til å kjøre, men vil ikke ha med en drita mann under fødsel[emoji85]
Her blir det ikke noe drikking på mannen ettersom fødselen startet i uke 29/30 sist, og de resulterte i at vi måtte bli fløyet til et annet sykehus. Siden jeg har et risikosvangerskap denne gangen også, tar vi ingen sjanser [emoji85] så det blir noen måneder uten for hans del siden jeg bare er kommet til 20+4.
Mannen drikker lite, så det blir nok ikke noe problem her. Siden vi må kjøre 2 timer til sykehuset så blir det nok veldig naturlig at han ikke drikker når det nærmer seg..
Oi! Men det forstår jeg veldig godt, ikke vits å ta noen sjanser![emoji28]
Håper han tar til vet å ikke drikker siste mnd, vi har jo en 5åring også å jeg har gitt å kommer til å gi klaar beskjed om at han får ikke vere med om han har tatt 1 øl engang! Han har drukket nok itiden før fødsel tenker jeg!..
Hadde nok nektet han da sisy fødsel skjedde veldig fort ... men fødte natt til en mandag så han skulle jo på jobbTenker det er veldig trist hvis mannen ikke er edru under fødsel.. Nå har han drukket 2 ganger etter jeg ble gravid og neste gang blir eventuelt i bryllupet.. Hadde det vært en vanlig fest litt nermere termin hadde det vært uktuelt, men føler meg så streng som skal nekte ham i bryllupet til bestekompisen når han så og si aldri drikker alkohol utenom..