Aleris

Kengu

Forumet er livet
VIP
Er det noen av dere som har erfaring med å gå til ortoped hos Aleris?
Må man ha røntgenbilder?

Jeg går til en ortoped hos Aleris, samt på sykehuset.
Tok bilder der etter første time ja, men om det er standard vet jeg ikke. Både tatt MR og CT med henvisning fra han. Men har en kompleks skade i hele venstre side (fra hofte og ned) så mye å nøste opp i, for å prøve å finne svar og løsning.

Jeg går til en ortoped hos Aleris, samt på sykehuset.
Tok bilder der etter første time ja, men om det er standard vet jeg ikke. Både tatt MR og CT med henvisning fra han. Men har en kompleks skade i hele venstre side (fra hofte og ned) så mye å nøste opp i, for å prøve å finne svar og løsning.
Lurer litt på priser jeg da, virker til å bli dyrt om man må ha røntgen også

Lurer litt på priser jeg da, virker til å bli dyrt om man må ha røntgen også
Husker ikke hva jeg har betalt, billig har det ikke hvert for min del hvertfall :p blir sånn når sykehuset mener det ikke er noe og man må leve med det. Vel ortoped på Aleris og en spesialist på Nimi fant en del ting som har gjort hverdagen mye bedre. Venter på neste operasjon nå.

Husker ikke hva jeg har betalt, billig har det ikke hvert for min del hvertfall :p blir sånn når sykehuset mener det ikke er noe og man må leve med det. Vel ortoped på Aleris og en spesialist på Nimi fant en del ting som har gjort hverdagen mye bedre. Venter på neste operasjon nå.
Her er det så himla lamg ventetid på sykehuset så jeg vil bare gjøre det privat å få et svar..
Betaøer du mye for operasjon?

Her er det så himla lamg ventetid på sykehuset så jeg vil bare gjøre det privat å få et svar..
Betaøer du mye for operasjon?
Den ser jeg. Kjipt når det blir så lange ventetider :(
Nei, den går på forsikringa, da dette relateres til ulykken jeg var i. Så alt dekkes heldigvis.

Den ser jeg. Kjipt når det blir så lange ventetider :(
Nei, den går på forsikringa, da dette relateres til ulykken jeg var i. Så alt dekkes heldigvis.
Ah skjlnner
Ja det er liksom uantuelt å vente til uke 43 for å få komme inn til ortoped å så vebte inntil 16 nye uker på operasjon

Jeg har vært på behandling der :) røntgen, lege og operasjon. men fastlege henviste meg, så betalte bare egenandel!

Back
Topp