Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer litt på priser jeg da, virker til å bli dyrt om man må ha røntgen ogsåJeg går til en ortoped hos Aleris, samt på sykehuset.
Tok bilder der etter første time ja, men om det er standard vet jeg ikke. Både tatt MR og CT med henvisning fra han. Men har en kompleks skade i hele venstre side (fra hofte og ned) så mye å nøste opp i, for å prøve å finne svar og løsning.
Husker ikke hva jeg har betalt, billig har det ikke hvert for min del hvertfallLurer litt på priser jeg da, virker til å bli dyrt om man må ha røntgen også
Her er det så himla lamg ventetid på sykehuset så jeg vil bare gjøre det privat å få et svar..Husker ikke hva jeg har betalt, billig har det ikke hvert for min del hvertfallblir sånn når sykehuset mener det ikke er noe og man må leve med det. Vel ortoped på Aleris og en spesialist på Nimi fant en del ting som har gjort hverdagen mye bedre. Venter på neste operasjon nå.
Den ser jeg. Kjipt når det blir så lange ventetiderHer er det så himla lamg ventetid på sykehuset så jeg vil bare gjøre det privat å få et svar..
Betaøer du mye for operasjon?
Ah skjlnnerDen ser jeg. Kjipt når det blir så lange ventetider
Nei, den går på forsikringa, da dette relateres til ulykken jeg var i. Så alt dekkes heldigvis.
OiAh skjlnner
Ja det er liksom uantuelt å vente til uke 43 for å få komme inn til ortoped å så vebte inntil 16 nye uker på operasjon
Mhm ,, alrfor lenge. Vil ut i jobb igjen å.ikke på dagpenger så da hastee det littOidet var lenge. Skjønner du ønsker å ta det privat da ja.
Ingen behandlingsforsikring gjennom jobb?Mhm ,, alrfor lenge. Vil ut i jobb igjen å.ikke på dagpenger så da hastee det litt