alenemor_19

de har vist meg kjønnsleppene to ganger... så jeg tror nok ikke jeg skal være i tvil... kjøper ikke mye rosa, men litt. det går jo uansett og gi bort... mange som skal ha barn en gang[;)]

jepp.. det er sant.. satser på at min storesøster får en gutt en gang sånn at jeg kan gi henne klær.. hehe..

jeg skal få låne mesteparten av venninnen min som har en gutt på 10 mnd så det er veldig greit..

jeg har fått så utrolig mye alt. og siden jeg får jente, får jeg masse masse mer... hehe... men vil jo ha litt nytt også... kommer til og legge det vekk til senere jeg... har til og med funnet fra fra jeg og broren min var små. mamma har tatt vare på alt... hehe

ja, litt kjekt med noe nytt.. det har ihvertfall jeg..
jeg har ingenting fra meg og min søstre var små, det syns jeg er litt dumt men jeg får heller være flink med å ta vare på ting jeg bruker til gutten min.. [:)]

mamma har tatt vare på dåpskjolen også. så slipper og kjøpe det også... hehe.... sparer utrolig mye penger... har ikke tenkt og selge noen ting. jeg skal nå ha flere barn da... og da slipper jeg og kjøpe alt igjen... om jeg selger vogna veit jeg ikke helt...

jeg får låne alle de dyreste tingene så det blir jeg nødt å kjøpe neste gang..

jeg er ikke sikker på om jeg har tenkt å døpe han, eg får se..

jeg skal gjøre det. og mormor skal være gudmor... første oldebarnet hennes. har ikke sagt det til henne enda da... men ho blir nok glad... så kan ho bestemme selv om ho fortsatt vil være med i statskirken når ho konfirmeres

jeg er konfirmert borgerlig.. derfor jeg er usikker på om jeg skal døpe han..
også kommer jeg aldri til å klare å finne ut hvem som skal være gudmor og sånn.. hehe

det bestemte jeg med en gang.... har så dårlig samvittighet ovenfor mormor. vi hadde så god kontakt før. var der hele tiden. nå er det kanskje en gang i mnd... også skal bestevenninna mi være fadder... mer veit jeg ikke.

jeg har så mange å velge mellom derfor jeg bare er glad for at jeg slipper.. hehe..
men din mormor blir sikkert veldig glad for det hvis det er hennes første barnebarn..

oldebarn hvertfall.. hehe.. ja, jeg håper da det... jobber du?

det stemmer det.. hehe... ops.. [8D]

jeg har jobbet de 4 siste årene men akkurat nå har jeg sykemelding... du då?

har du ikke gått på vidregående? eller er det bare deltid? er sykmeldt. jobbet deltid... så det er ikke mye penger og få derfra... hehe

joda, jeg fullførte gymnaset nå i vår.. så har bare jobbet deltid..
jeg har heldigvis jobbet mye ekstra så jeg får ihvertfall et betydelig fødselspengerbeløp.. [:)]

men nå er det flere som skriker etter dataen her så får heller komme innpå litt senere i dag.. [:)]
så vi snakkes..

Back
Topp