alenemamma86

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Lager en ny tråd til oss jeg[:)]
Hvordan går det med deg og lille Elias?

Kjekt det.. [:)]
med oss går det bare bra.. elias bare vokser og vokser.. var å veide og målte han i går og da hadde han lagt på seg 500 gram og strekt seg 2 cm siden fødselen..
også har han snudd seg fra rygg til mage allerede.. har fått meg en sterk liten kar.. hehe..
hvordan har dere det da?

oi det er ikke verst! Sterk liten gutt du har da[:)] Det har enda ikke adrian gjort.
De vokser kjempefort ja[:D] Bare glad han fikk klær i litt stor str når han var født. men nå har han litt for mye egentlig. Får jo nesten ikke tid og bruke alt[:)]
Har du komt deg helt etter fødselen da?

Vi har det bare fint foresten[:D] hehe. glemte svare på den.

ja, han ligger å trener musklene sine hele tiden.. hehe..
uff.. ja, de vokser altfor fort.. har lyst at skal være liten lenger. [:D]
på tirsdag er jo elias 1 mnd gammel..
jeg fikk bare klær i str 56 da han ble født. og til jul fikk jeg enda mer klær men det var heldigvis fra str 62 og oppover.. jeg har lånt masse klær av en venninne av meg men det skal jeg levere tilbake for nå må jeg skifte på eliass 3 ganger daglig for å få brukt alle klærne. hehe..

ja, nå er jeg kommet meg etter fødselen.. bare litt trøtt av å måtte få søvnen avbrutt, men skal ikke klage for elias griner ikke om natten.. [:)]

He he. Ja blir vanskelig og bruke alle klærene[:)]
Hvor ofte må du opp om nettene da? Er slitsomt ja.Du sover vel litt på dagtid vist du får tid da? Men blir vant til egentlig. Nå har adrian begynt og sove hele natten[:D]
Får håpe det holder[:)]

det varierer hvor mange ganger jeg må opp om nettene.. noen netter sover han 6 timer i strekk mens andre netter skal han ha mat hver 3 time. så det varierer fra 2-3 ganger..
jeg har enda ikke klart å sovet på dagtid, men det har hele tiden vært noe. men nå på nyåret kommer jeg vel inn i mer rutiner og da vil jeg nok sove litt på dagtid..
når legger du adrian og når står han opp?

Ja er godt og få litt rutiner på ting[:)]
Prøver og legge han kl 10. Noen ganger går det,men andre ganger sovner han ikke før 12..Står som oftes opp i 9-10 tiden.
Har lyst og legge han i 9 tiden på kvelden,men det har vist ikke han[:)] Når legger du elias da?

han får mat i 8 - 9 tiden og da pleier eg å prøve å ligge han inn i sengen for han pleier å sovne når han har spist ferdig. men da ligger han i sengen i 20 min så våkner han igjen. og da er han våken til 11.30 - 12. og da ligger jeg meg og så da sovner han. men han skal få bli litt eldre før jeg begynner skikkelig med rutiner..

kan ikke tenke meg han har lyst å ligge seg når du vil.. de gjør som oftest det som passer best dem. [:D]

Jepp jepp. Han som er sjefen her[:D]
Adrian sovner ofte når jeg kommer og legger meg oxo,så avogtil bare står jeg med sengen til han sovner.
Hvordan går det ellers med ammingen da? Adrian sluker maten. Er så moro og se når de spiser[:D]

..

i går var jeg å ryddet på rommet mens han lå i sengen og da gikk det fint helt til jeg gikk ut av rommet.. hehe..
det går kjempe fint med ammingen, han spiser nesten hele tiden. ser ihvertfall på han at han spiser mye.. [:D]
ja, han blir helt vill når han skal få mat.. hehe..

så vil jeg takke for det gamle og ønske deg et riktig godt nyttår..
klem fra meg og elias.. [:)]

Godt nyttår og takk for det gamle til dere oxo[:D]
Hva gjorde dere igår da? Jeg fikk barnevakt,så jeg kunne gå ut[:)]
Var ganske kjekt,men savnet adrian kjempemye. hehe[:)]

Adrian er oxo helt vill når han skal få mat ,oxo når han er ferdig bøyer han hodet bak og smiler som bare det! Hehe.
Har du sett noen små smil på lur hos elias enda?

vi var bare hjemme, vi hadde middagsbesøk.. og akkurat kl 12 skulle elias ha mat så jeg satt i vinduet å ammet og så på fyrverkeri.. [:D]
når elias er ferdig å spise tar han og hodet bakover også lager han kose lyder.. kjempe skjønt.. [:)]
ja, han smiler ganske ofte.. også av og til høres det ut som om han ler, men kanskje det er litt tidlig?

Nåå så artig da![:)]
Typisk det der. Hver gang jeg skal spise så våkner adrian og skal ha mat oxo.
Kan jo hende han ler. Er ikke sikker på om det er for tidlig..Adrian har bare ledd 3 ganger. Er litt usikker på om de andre lydene han lager er latter eller bare lyder liksom..

Vi må treffes en gang snart[:)] Blir kjekt og være med en annen mamma oxo[:)] hehe.

jeg får som oftest spist i fred, hvis han våkner når jeg spiser er det når jeg nesten er ferdig å spise så det er ikke så farlig.. [:)]
de lager så masse lyder så det er ikke alltid så lett å vite hva de forskjellige er.. hehe..

ja, det må vi.. nå er ikke elias så fersk lenger så han holder ut litt lenger mellom hvert måltid.. [:)]
og greit å treffe en i samme situasjon ja.. [:)]

Det er jo fint. Adrian skal alltid våkne eller begynne grine når det passer dårligst. hehe[:D].
Hvor ofte spiser han da ca? Adrian spiser hver 3 time på dagen. Gjør alle det kanskje eller...?

Vet du? Adrian våkner faktisk hver gang jeg skal skrive til deg her, hehe[:D]

eg føler han spiser hele tiden. [:D]
men det går alt fra 2 - 4 timer i mellom.. kommer an på om han sover eller er våken.. for når han først sovner kan han sove ganske lenge.. [:)] men hvis han sover og blir vekket skal han ha mat med en gang uansett om han fikk for 1 time siden..
hehe.. han gjør det ja, han vil vel hilse på elias.. [8D] [:D]

Ja san var Adrian i begynnelsen oxo. Spiste hele tiden[:)] Så vil han helst sovne med puppen før han legger seg for natten.

Blir sikkert kjekt for de og hilse på hverandre. adrian elsker jo og se på seg selv i speilet. hehe!
Du må bare gi en lyd når det passer eller jeg kan gi deg en lyd vist jeg er på senteret eller noe[:)]

ja, elias skal som oftest ha litt pupp før han skal ligge seg også sover han helst med meg.. men eg har så liten seng så syns det er litt skummelt.. [:D] men når eg flytter skal eg kjøpe meg en 120 seng.. :)

eg har prøvd å la elias se seg i speilet, men han ser litt også blir han lei.. hehe.. men det kommer sikkert når han er blitt litt eldre..

jeg gjør ikke på så mye om dagen så det er bare til å gi en lyd.. [:)]

Det skal jeg gjøre[:)]

Adrian sovnet best når han lå i sengen med meg oxo i begynnelsen,men nå ligger han i egen seng[:)]
Har du seng eller kurv til han utenom? Adrian er blitt litt stor til kurven sin,så skal kjøpe seng til han nå. Får håpe han godtar det[:)]

Back
Topp