alenemamma86

han har sin egen seng, men jeg tror han syns den er for stor for hvis jeg ligger han i bagen til vognen hjemme sovner han med en gang.. [:D]

Slik er adrian oxo. Men han skal ha på seg luen før han sovner i vognen. Går ikke an og lure han nei[:D] hehe.
Er greit og ha han i vognen for da sover han lenge[:)]

liker adrian å ha på seg luen? elias blir drit sint når jeg tar på han luen.. hehe
elias sover bare lenge når vognen beveger seg.. sover maks 45 min når jeg ligger han i bagen hjemme. ene dagen var han våken fra 11 til 21.. sov vel bare en time til sammen. men så sov han 6 timer i strekk den natten.. [:)]

Jo han hater og kle på seg,men når det er gjort er han fornøyd. Han sover alltid så godt når vi skal ut,så lurer han litt[:)]
Sitter han på romet med vinduet åpent.

Da var han lenge våken..Vist adrian ikke sover på dagen sovner han ikke for natten før i ett tiden,så her er det omvendt.

gratulerer med 1 måned idag[:D]

åja.. du er smart du.. [;)] hehe..
eg bor i blokk i 3 etasje og da er det litt stress å ta vognen opp.. men ideen var ikke dum.. eg får gjøre det når eg flytter i hus.. [:)]

han er ikke alltid så lenge våken, tror det var på nyttårsaften han var våken så lenge.. vanligvis våkner han i 23 tiden etter å ha sovet fra 21 tiden. og da er han våken til 12 - 12.30.. så han er lik på adrian.. hehe..

takk for det.. [:)] tiden går altfor fort.. [:(] [:D]

Vil han allerede være oppe lenge på nyttårsaften?hehe[:D]

Når skal dere flytte da? Blir sikkert greit det ja,så slipper du alle trappene.[:)]

Ja tiden går kjempefort,synes dagene bare flyr forbi jeg.
Uansett om jeg ikke har noe spesielt og gjøre egentlig..

jepp.. begynner tidlig.. [8D] [:D]

vi har fått beskjed om rett etter nyttår, men vi har enda ikke hørt noe.. så jeg tror det kan ta en stund for da mamma kjøpte huset fikk hun beskjed om uke 14 så vi kan ikke si så mye før etter uke 14.. typisk byggebransjen.. hehe..
men begynner å friste med å kjøpe meg noe eget, 

ja, selvom eg bare er hjemme flyger dagene.. men det er jo litt arbeid med en liten en da.. [:)]

Oki. Håpe dere får komt i gang snart da[:)] Har lyst og heller flytte inn til åsane jeg oxo,så slipper jeg ta så mye buss frem og tilbake når jeg skal handle og slik. Men blir vel til sommeren..
Så deilig! Jeg har bestemt at jeg oxo skal til syden. Hvertfall et varmt sted. Blir vel kanskje usa siden typen sin far bor der[:)]

Ja dagene flyr,men det er nok bare pga de små ja[:)]

der eg skal flytte til er litt mindre sentralt enn her jeg bor nå, men men..
ja, må reise et varmt sted.. [:)]

tuller du.. usa kunne eg tenkt å reist til. hvor i usa bor han?

Da får du el lang spasertur til senteret da. hehe! [:)]

Hmm..Tror det er new jersy(vet ikke hvordan det skrives nei[8D]) Er en time med tog fra new york..Er ikke helt sikker nå,men mener det er slik[:)] Har døds lyst og reise dit jeg oxo,så håper det blir det. Ellers blir det florida i disnyworld. Der har han vært et par ganger og sa at jeg skulle få bli med neste gang. Men hadde kanskje vært bedre når adrian er større.
Nå begynner jeg og glede meg fælt til sommeren her[:D]

Hvor i usa vil du da?

jepp.. like greit for har gått av litt spaserturer av og til.. [:D]
eg har lyst å reiser til florida eller california.. der solen er.. [:)] også har jeg lyst å reise til hawaii, har familie som eier bed and breakfast der så trenger bare betale for flybilletten..

jeg hadde tenkt å reise til danmark i år men fant ut at det ikke er noe poeng når elias er så liten, så er enig med deg med å vente med fornøyelsesparker når de blir litt eldre.. [:)]

eg og gleder meg til sommeren.. har vært i spania hvert år siden 2000 så skal bli kjekt å se et nytt land.. :)

Da får du jo billigtur! Heldig du med familie der.
Har bare vært i spania og de andre vanlige som danmark sverige england. Oxo har jeg vært i frankrike oxo! Men da bare kjørt vi igjennom. Kjørte med bil fra norge til spania.

Ja bedre det,så får de oxo oppleve litt[:)]
Så de var kjempe billige turer til syden i ba,så frister og bare hoppe på[:D] Hadde jeg bare hatt penger.

ja, men flybilletten er sikkert ikke så billig.. hehe..
eg har vært i chile, tsjekkia, spania og ellers bare vanlige land.. vi skulle egentlig kjøre til spania en gang men pappa og de ombestemte seg heldigvis.. [:D]

eg og har lyst å ta en hoppe på tur.. hadde så trengt det no..
hvor lenge brukte du de aller minste bleiene på adrian? og hva byttet du til? eg finner ingen bleier som passer til elias, enten er de for små eller for store.. :(

Nei det er den kanskje ikke..vær glad han ombestemte seg da! Grådig kjedelig og kjøre så langt når det er sol og varmt ute..

Jeg brukte de ikke så lenge..3 uker kanskje..Men bleiene har aldri passet egentlig..er for små eller for store..Nå bruker jeg fra 5-8 kilo tror jeg..libero sine. Hva bruker du?

Ikke jeg som bruker de da[8D][:D]

ja, jeg var veldig glad han ombestemte seg.. [:D]

jeg prøver pampers sine 2-5 kilo.. har brukt de i helgen og hittil har det gått fint.. prøvde de som du/adrian [:D] bruker og de er altfor store til elias.. vanskelig dette her. er så kjipt hvis alt renner utenfor.. [:'(]

Ja snakk om og renne utenfor! Jeg hadde adrian på fanget her og hørte et brak i buksen. Kjente at jeg ble varm i fanget og da hadde det rent utenfor ja. [:D]
Tror jeg skal prøve pampers sine for og se om de kan være litt bedre..

[:D]
her har det heldigvis ikke gått igjennom på meg, bare på klærne hans.

hvor mye veier adrian nå? for de pampers jeg bruker går opp til 5 kilo. men hvis de som er 3-6 kilo libero er for stor vil sikkert pampers passe..

Svarte jeg på hvor mye han veier på msn? Han veier 6 kilo hvertfall..
Har du fått tilbud om og være med på den nye vaksinen? Fikk det idag,men er litt usikker. Vil ikke la han være med på noe sant prøveprosjekt..

ja, du svarte hvor mye han veier.. ammetåke eller? [8D] [:D]
nei, jeg har ikke fått noe tilbud, men får det sikkert når han er litt eldre? ja, det er litt usikkert når det bare er prøveprosjekt..

Back
Topp