Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke begynt å fått stønader eller noe som helst enda. Ting tar tid og alt står på vent så det er slitsomt for tiden.. Gleder meg til vi får solgt unna leiligheten og at alt er i orden sånn at vi kan fortsette hverdagen uten noe tull!!Er soppas nytt alt her.. Vært alene i 3mnd. Det går da greit. Man må se framover og bygge seg opp på nytt![]()
Samme som megEr ikke det nå mer.. Men var alene fra ungen var 10 mnd til 4 år.
Var egentlig bedre å være helt alene med en unge, enn å bo med noen som gjorde så lite at en like godt kunne vært alene. Jeg var da 100% alene med ungen. (Altså. Hjelp fra besteforeldre i blant, men 0 samvær med bf).
Det var tungt til tider.. Men, gjorde meg egentlig ingenting. Føltes verre det faktumet at jeg var singel og følte at jeg aldri kom til å finne en partner, enn det å faktisk være aleneforelder. Aleneforelderrollen var helt utholdeligtenkte liksom aldri at det hadde vært godt å være tosammen..
![]()
Det var leit å høre at du har mistet et barn. Du må være ei utrolig sterk dame som har kjempet sånn med å få orden på livet da du opplevde så stort tap. Godt å høre at du har funnet en du trives med. Ønsker deg alt godt videre i livetJa, er alenemor til to gutter som nå er 6 og 11 år.
Var helt - jævlig - å bli alene etter 16 års samliv....det utfallet kom også etter en stor sorg i livet (vi mistet et barn) og vi kom oss liksom ikke videre sammen.....Et skikkelig nederlag!
Bestemte meg for å ta opp "kampen" om mitt eget liv....holdt meg sosial...trente....fant på ting...og møtte etter et par år en utrolig fin gutt som jeg nå er sammen med (bor ikke sammen).
Ungene er like mye hos pappan'n og meg, og vi bor i samme nabolag, så de har vennene sine rundt seg uansett. Og vi begge følger opp og samarbeider om ungene ang fotballkamper, bursdager, julegaver, utstyr osv
Praktisk sett var det jeg som satt igjen med huset vi hadde, pga at mine foreldre hjalp meg økonomisk (veldig viktig for meg å beholde hjemmet mitt da alt annet raste!!) Huset er stort, og jeg trenger ikke så mye plass (ca 300 kvm) så gjorde et grep, og fikk laget til hybelleilighet nede, noe som gir meg en ekstra "inntekt".
Er økonomisk anlagt, så vil si jeg klarer meg bra. Har bufferkonto, sparer 3000 pr mnd på den ( tar av den også av og til) og sparer 500 kr/mnd til hvert barn. Jeg kan ikke kjøpe ubegrenset hva jeg vil, og må prioritere, men lider absolutt ingen nød. Er flink til å handle på salg (kjøper f.eks. ulltøy til ungene på våren slik at det ligger klart til vinteren).
Har lært at alt ikke blir som planlagt her i livet.....
Det var leit å høre at du har mistet et barn. Du må være ei utrolig sterk dame som har kjempet sånn med å få orden på livet da du opplevde så stort tap. Godt å høre at du har funnet en du trives med. Ønsker deg alt godt videre i livet![]()