Aldri bli "voksen"

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
I går møtte jeg en dame. Gammel dame. Hun rota i en haug med leker.

Hun så meg ta opp en figur fra bordet. Så spurte hun meg om jeg skulle ha den. Jeg ristet på hode et øyeblikk siden. Det var ikke det jeg håper det var. Men det var den hun lettet etter.

Så sier hun at hun ble aldri voksen og samler ennå på nostalgi leker.
Jeg smilte og lo litt for det var jo egentlig hva jeg var etter også (bare ikke den jeg holdte)

Så tenkte jeg litt for meg selv senere på dagen. At vi blir kanskje ikke helt voksne. Ikke slik vi tenker når vi er små.

Jeg samler ennå på heste gjenstander som er unike. Ser at det kan være litt barnslig. Så jeg lurer på om jeg og denne gamle damen er alene i verden. Med å ta med seg litt barnslige vaner fra barndommen?

Har du noen barnslige nøkker ? Eller er du blitt "full voksen"?

Jeg tror ikke jeg samler på noe sånt spesielt

Men helt voksen er jeg ikke nei.

(Veldig glad i oboymelk....)

Tror ikke det er sundt å være fullvoksen jeg... Jada, jeg er voksen på den måten at jeg tar ansvar i hverdangen, kjører bil, betaler regninger og tar vare på barna mine, men jeg kan også leke med barna, tulle og fjase med de... Finne på artige ting som skattejakt og disco i stua på en mandag... Om jeg hadde vært full voksen hadde det nok vært veldig kjedelig her. Alt kan ikke være seriøst hele tiden tenker jeg og vi burde alle gi oss selv "lov" til å være barn innimellom ;)

Tror ikke det er sundt å være fullvoksen jeg... Jada, jeg er voksen på den måten at jeg tar ansvar i hverdangen, kjører bil, betaler regninger og tar vare på barna mine, men jeg kan også leke med barna, tulle og fjase med de... Finne på artige ting som skattejakt og disco i stua på en mandag... Om jeg hadde vært full voksen hadde det nok vært veldig kjedelig her. Alt kan ikke være seriøst hele tiden tenker jeg og vi burde alle gi oss selv "lov" til å være barn innimellom ;)
Slik er det her og.. :) Beste av alt; barna elsker det!
Jeg samler nok ikke på noe spesielt, men jeg elsker sangbøker og barnebøker som jeg selv hadde da jeg var liten.

Jeg elsker å leke feks boksen går og klatre i trær og sånn :)

Der jeg er mest barnslig er når det kommer til å "diskutere" med tantebarna på 2 og 3 år. Sånn som en av de sier nei, jeg sier ja og slik fortsetter vi til de sier NEI høyt og blir sur på meg :p synes det er alt for gøy å erte de litt :D

Jeg blir nok aldri voksen. Elsker Disneyfilmer, kinderegg er kult og jeg drikker heller brus enn vin.

Jeg er ansvarlig og slikt, men VELDIG barnslig på mange ting.

Ingen planer om å bli helt voksen :-D

Godt å høre. Jeg er i samme sjanger med filmer og godis. I går våkna også leker instinkter mine med krig i sofaen med søskenbarna til L.

Jeg har jo blitt veldig moden med årene. Men finner også litt barnslige ting morro. Nå ser jeg på Pokemon, evolusjon. Fulgte godt med serien da jeg var ung. Men jeg har jo blitt voksen og klare fint de voksne tingene uten problem:)

En slutter ikke å leke fordi en blir gammel.
En blir gammel fordi en slutter å leke. :)

Blir 30 år i år og jeg løp kappløp utifra bhg med minstejenta hånd i hånd :p Mot eldste ja :p Vi vant mohaha.

Jeg elsker tegnefilmer. Kan godt se de på norsk med unga, men når de sover kan jeg sette den på engelsk og kose meg alene også :p

De der gummikrokodillene spiser jeg enda som jeg gjorde som liten. Alltid gummien på toppen, og helst den svarte krokodillen, og sparer den hvite gummien under til slutt :p

Jeg er voksen og ansvarlig, men elsker mye av barndommens leker og småerting :p
Mannen er hakket mer barnslig enn meg til tider da :p Og hab er 35 år hehe

Jeg er veldig barnlig, liker å leke ute, og merker at jeg ønsker gutten litt leker som jeg selv ville ha lekt med, må noen ganger beherske meg :p

Elsker disney og kaptei sabeltann! Digger å sitte i bilen og synge med på barnesanger (gjerne sabeltann det og) :D haha! Og jeg kan ha sinnsykt barnslig humor av og til ;)

Kan være "verre" enn barna innimellom, da ser de bare rart på meg før de begynner å gapskratte:p elsker å leke ute sammen me de og av og til lurer jeg på om jeg og mannen har d artigere enn de!:p

ELSKER Disney! Har alle Disney-klassikerne på dvd og samme Pixar-klassikerne. Mini er bare 2 år og jeg gruer meg til han vil se på og fikle med de dyrebare filmene selv:p men så gøy når de endelig begynner å fenge han, så kan vi se sammen:D
Gøy å være barnslig! Drikker ikke kaffe eller vin, elsker å drikke brus med barna istede;)

Jeg elsker kaptein Sabeltann og noen av de gamle disneyfilmene :p og Pippi da :D kan lett dette meg ned å se på de filmene alene en kveld liksom :p

Back
Topp