Aldersforskjell på barna?

Datteren min er nå 7 mnd
Blir da 1år og 3mnd mellom, tette :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
To fra før det er akkuratt på dagen 3 år imellom! ;) nå blir det (om babyen kommer til termin) 5 år og 5 mnd. Og 2 år og 5 mnd. På dagen i mellom :) de to andre er født den 25. Og termin er 25. August! :p
 
Her blir det 18 år mellom første og siste... :p de andre vil være 14, 13 og 3,5 når spiren blir født. Kan legge til at det er to "kull", de tre eldste har en annen far enn de to minste.
 
21 måneder mellom de to største! Blir 5 år mellom yngste jeg har nå, og den lille i magen! Litt mer enn jeg i utgangspunket ønsket, men var rett og slett ike klar tidligere! Men nå er både jeg og gubben klare; )
 
Har en gutt som nettopp ble 2 år. Har hatt lyst på en til en stund nå, men måtte gå ferdig skolen først. Og så klaffet det med en gang nå, så får håpe alt går bra :) Er bare 7 uker på vei nå.
 
Blir litt over 4 år. Ønsket meg tettere men gikk ikke. Håper på å få til tettere fra nå av. Vil ha 3-4 barn.
 
20 mnd mellom 1 og 2. Mellom 2 og 3 blir det 4 år og 3 mnd. Og 5 år og 11 mnd mellom 1 og 3 :)
 
Her blir det akkurat 4 år. Har ei jente født 26. Juli 2010 og terminen denne gangen er foreløpig 5. August. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gina vil være 2år og 2 måneder om babyen kommer på termin :)
 
Mellom 1>2 er det 3 år og 2 mnd, 2>3 blir det 2 år og 11 mnd, og mellom 1>3 blir det 6 år ganske nøyaktig
 
Back
Topp