Aldersforskjell på barna?

Tinker-Bell

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Dere som har barn fra før; hvor stor aldersforskjell er det på barna? :)

Her blir eldstemann 6 på fredag, så han er vel over 6.5 år når lillebror/søster kommer.
Har aldri fallt for tanken om to tette egentlig, så for meg er dette helt passe :)
 
gut født april-11 og oktober-12, 18mnd mellom dei, og fra mellomste til den i magen blir det 21-22mnd :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Datteren min er 1 år og 3 måneder nå, når babyen kommer blir hun 1 år og 10 måneder.
 
Datteren min er 1 år og 3 måneder nå, når babyen kommer blir hun 1 år og 10 måneder.
 
Frøkna er straks 13 mnd. Når den lille kommer vil hun være ca 20 mnd :)
 
Mellom eldste og mellomste er det 3 år og 8mnd. Mellom mellomste og minste kommer det til å være 3 år og 7mnd. Dette passer oss helt perfekt <3 :)
 
Blir 2 år og 10 mnd mellom her.
 
Blir 6 år og 10 mnd mellom mine. Kunne ha tenkt meg to tette, men etter først en MA og denne starten på dette svangerskapet, trur eg ikkje kroppen greier fleire svangerskap.
 
Blir 5 år og 5 mnd mellom babyen og kommende storebror.

Har ikke ønsket meg to tette og kunne godt ventet enda lengre med nr 2, men synes også det er greit å sannsynligvis være ferdig med barn innen jeg er 30 :)
 
Når mitt tredje barn kommer,er guttene mine 11 og 14 år!
 
2år og 5mnd:)
 
Jenten min er 10 mnd, så det blir 17 mnd mellom de. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir 4 år mellom her til sommeren. Syns det er for stor aldersforskjell, men det kunne ikke bli noe tidligere..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp