Alder ??

Denne gangen skal det gå kjempebra [emoji173]️[emoji322][emoji295]️ Har troa! Iløpet av januar/februar har vi fått vår herlige lille baby [emoji1] Jeg er 10+3 idag så vi er nesten likt, og vipper akkurat i månedsskiftet januar/februar [emoji1][emoji322] Utrolig herlig å høre at dere aldri mistet troen og så en dag skjer miraklet [emoji1][emoji173]️[emoji7]
:Heartbigred

Jeg er 30, vært sammen med mannen min som er 32 år i 12 år og vært gift i 5. Har to barn fra før.

Jeg er 29 og mannen min er 35 :Heartred Vi har vært sammen i snart 3 år og vært gift i snart 2 år. Dette blir vårt andre barn og mitt tredje :Heartred Gleder oss masse :)

Jeg er 31 og mannen 33. Vært kjærester i 16 år og gift i snart ett. Har tre barn, første jenta vår mistet vi en mnd før termin i 2014 [emoji174], og så har vi tvillingjenter på 15 mnd. Hatt en lang vei med prøverørsforsøk før vi endelig ble gravid. Men nå har vi plutselig en hjemmelaget en på vei [emoji171]

Jeg er 31 og mannen 33. Vært kjærester i 16 år og gift i snart ett. Har tre barn, første jenta vår mistet vi en mnd før termin i 2014 [emoji174], og så har vi tvillingjenter på 15 mnd. Hatt en lang vei med prøverørsforsøk før vi endelig ble gravid. Men nå har vi plutselig en hjemmelaget en på vei [emoji171]
Noe så vondt,å miste lille jenta di en mnd før termin , det måtte vært grusomt ❤
Men så å bli velsignet med tvillinger ,for en glede

Så tapper du/dere har vært ..har selv slitt i mange mange år og hatt en lange prøveperiode med ivf ..men kan ikke sette meg i deres situasjon ❤

Så har dere blitt gravid på egenhånd etter denne lange veien !! For en lykke .. masse lykke dere fortjener vil jeg si ❤

Gratulerer med snart ett års Papirbryllupsdag❤

Vi har oxo vært sammen i 16 år og har straks 11 års stålbryllupsdag

Ønsker deg alt godt ❤❤❤

Og selvfølgelig resten av gjengen her

Noe så vondt,å miste lille jenta di en mnd før termin , det måtte vært grusomt [emoji173]
Men så å bli velsignet med tvillinger ,for en glede

Så tapper du/dere har vært ..har selv slitt i mange mange år og hatt en lange prøveperiode med ivf ..men kan ikke sette meg i deres situasjon [emoji173]

Så har dere blitt gravid på egenhånd etter denne lange veien !! For en lykke .. masse lykke dere fortjener vil jeg si [emoji173]

Gratulerer med snart ett års Papirbryllupsdag[emoji173]

Vi har oxo vært sammen i 16 år og har straks 11 års stålbryllupsdag

Ønsker deg alt godt [emoji173][emoji173][emoji173]

Og selvfølgelig resten av gjengen her

Tusen takk for gode ord.
Ja, å miste Maja var det verste jeg noen gang kan oppleve. Den bunnløse sorgen kan ikke beskrives. Vi er så uendelig takknemlige for våre tvillingjenter som til tross for en fryktelig tidlig start på livet, har det så fint her med oss nå. Og en liten hjemmelaget en hadde vi aldri trodd kunne skje, så det er helt fantastisk. Jeg savner Maja hver eneste dag, men vi er så heldig som har Luna og Milla her som gir oss så mye glede. [emoji173]️

Håper svangerskapet blir fint for alle oss her inne. [emoji171]

Tusen takk for gode ord.
Ja, å miste Maja var det verste jeg noen gang kan oppleve. Den bunnløse sorgen kan ikke beskrives. Vi er så uendelig takknemlige for våre tvillingjenter som til tross for en fryktelig tidlig start på livet, har det så fint her med oss nå. Og en liten hjemmelaget en hadde vi aldri trodd kunne skje, så det er helt fantastisk. Jeg savner Maja hver eneste dag, men vi er så heldig som har Luna og Milla her som gir oss så mye glede. [emoji173]️

Håper svangerskapet blir fint for alle oss her inne. [emoji171]
Som sagt og jeg må bare få si det igjen .. så utrolig tapper du/dere har vært og er ❤! At du savner henne så masse det forstår jeg ( hvertfall kan tenke meg det ) jeg har mistet mamma mi ( hun ble 49 ) så jeg kjenner på en stor sorg ( så kan på en måte skjønne smerten som tar tak i hjerterota ) men sorgene er så forskjellige
og kan jo ikke sammenlignes , det du har opplevd er jo unaturlig ( barna før foreldrene ) ❤ ååå, som hjertet mitt føler med deg!
Så godt at tvillingjentene deres har komt seg gjennom den tidlige starten og at dere koser dere masse ❤❤
Og den lille som er på vei ...så masse lykke , så deilig ❤❤

Enig med deg, håper det jeg oxo !!

Ha en fin kveld

Jeg er 33(34) og samboer er 34(35). Vi har vært samboere i 14 år og kjærester ca like lenge, han flytta like greit inn etter en måned :smiley-ashamed005.
Noen ganger blir det bare fulltreffer! Har en gutt på 2,5 år.

Back
Topp