Alder ??

Jeg er 27, samboer blir 26 senere i år :) hadde 6års jubileum forrige uke, vært samboere i 5,5, gifter oss i 2019[emoji173]

Jeg er 37 og min mann er 41. Vi har vært sammen i 17 år, og gift i snart 13 av dem. Vi har to gutter på 10 og 5 år som ennå er lykkelig uvitende om at det snart flytter inn en som skal jakte på lego-kreasjonene deres [emoji13]

Jeg er 23, og han er 25. Vi har vært sammen 3,5 år. Dette er første barnet, som er planlagt og veldig ønsket❤❤ hadde ikke brukt prevensjon på 8 mnd, så endelig! Ble gravid første eggløsning etter spontanabort i uke 8.

Jeg 29 år, samboer 31 år [emoji4] Vært sammen i to år snart [emoji173]️ Vårt første, mitt fjerde og hans andre [emoji173]️ Men helt planlagt og lykkelige over det [emoji4]

Jeg blir straks 29 og samboeren min ble 34. Vi har vært sammen i 3 år, samboere i 2,5 år :)

Så utrolig hyggelig at dere/vi deler dette, det gjør det litt mer personlig og litt mer ekte hvem vi prater med her inne

Vi var sammen i ca 1,5 år så
Begynte vi å ønske oss barn ..visste med en gang da vi vi ble sammen at det var mannen i mitt liv [emoji173]
( har kjent hverandre siden vi var barn Han skulle jeg bare ha tenkte jeg en gang jeg var 14-15 år ..og bare noen år etter så ble vi sammen)
Vi har slitt i mange år med barneønske vårt ..men har hatt/har et helt fantastisk forhold/ekteskap og at vi endelig har blitt gravid styrker det bare mer og vi er blitt nyforelsket igjen ( akkurat som vi er tilbake til begynnelsen av tjueårene da vi begynte å prøve )
Vi er så utrolig lykkelig nå [emoji173] tenk at jeg er gravid [emoji173][emoji173][emoji173]

Blir så moro å følge dere alle sammen her gjennom disse ukene og mnd , trives skikkelig inne på februar 2018

Ha en fin dag alle dere fine

Veldig koselig at dere har blitt gravide etter så lang tid med ønsket [emoji173]️ Kan ikke engang se for meg hvor tøft det må ha vært og hvor stor glede det må være for dere nå [emoji322][emoji173]️ gratulerer

Veldig koselig at dere har blitt gravide etter så lang tid med ønsket [emoji173]️ Kan ikke engang se for meg hvor tøft det må ha vært og hvor stor glede det må være for dere nå [emoji322][emoji173]️ gratulerer
Tusen takk
Nei si det ..men når jeg ser tilbake på årene og tenker på det så har det vært dager så fyllt med sorg at jeg har blitt i senga i over 17 timer
Masse tunge og tøffe timer og dager , men det håpet vi har hatt har holdt oss oppe og ikke minst kjærligheten vår til hverandre ❤

Det å bli gravid er en glede og en lykke jeg ikke klarer å beskrive med ord ❤
Vi ble gravid for første gang høsten 2015 , tror hjertet stoppet opp i det vi så de to blå strekene ...
Men lykken varte ikke lenge .. endte i MA som ble oppdaget i uke 10 .

Gleden var ikke no mindre denne gangen ..var nesten redd at jeg så feil eller at testen var feil , så måtte ta en test til for å forsikre oss før vi turte å juble

Håper så inderlig at det er vår tur til å bli foreldre nå !!
I dag er jeg litt overfølsom kjenner jeg ..redd , ettersom jeg ikke har no særlig med symptomer
Kvalmen ble borte for en uke halvannen siden .. og ikke no særlig ømme pupper .. er rett og slett litt paranoia i dag

Prøve å holde meg positiv .. skal på ul igjen om to uker i dag ❤

Takk igjen og masse lykke til til deg og alle andre her inne ❤

Jeg er 22 og han er 24 [emoji4] vi har vært sammen i 5 år og har en sønn sammen på snart 2 år [emoji173]️

Tenk så mange vi er som skal bli mamma i februar , enten det er nr 1 eller 5 i barnerekken så er det like hyggelig og like stort ❤
En velsignelse det å få barn ❤

Veldig moro at det er så forskjellige aldre på oss oxo Her er ingen for ung eller for gammel mamma til å dele og ta i mot råd

Jeg synes den termingruppen her er helt super

Tusen takk
Nei si det ..men når jeg ser tilbake på årene og tenker på det så har det vært dager så fyllt med sorg at jeg har blitt i senga i over 17 timer
Masse tunge og tøffe timer og dager , men det håpet vi har hatt har holdt oss oppe og ikke minst kjærligheten vår til hverandre [emoji173]

Det å bli gravid er en glede og en lykke jeg ikke klarer å beskrive med ord [emoji173]
Vi ble gravid for første gang høsten 2015 , tror hjertet stoppet opp i det vi så de to blå strekene ...
Men lykken varte ikke lenge .. endte i MA som ble oppdaget i uke 10 .

Gleden var ikke no mindre denne gangen ..var nesten redd at jeg så feil eller at testen var feil , så måtte ta en test til for å forsikre oss før vi turte å juble

Håper så inderlig at det er vår tur til å bli foreldre nå !!
I dag er jeg litt overfølsom kjenner jeg ..redd , ettersom jeg ikke har no særlig med symptomer
Kvalmen ble borte for en uke halvannen siden .. og ikke no særlig ømme pupper .. er rett og slett litt paranoia i dag

Prøve å holde meg positiv .. skal på ul igjen om to uker i dag [emoji173]

Takk igjen og masse lykke til til deg og alle andre her inne [emoji173]

Blir veldig rørt av å høre historien din. Dere må være utrolig tøffe! Og det er så inderlig urettferdig at noen må slite så mye! Utrolig glad på deres vegne at det endelig har gått [emoji173]️ Hvor langt har du kommet idag?
Du har vært på tul allerede og sett hjertet?
Jeg var på tul 8+3 og da fortalte gynekolog meg at siden jeg er forbi de første 7 ukene og alt ser fint ut størrelsesmessig, hjertfrekvens, plommesekken etc så er sjansen for abort minimal [emoji7][emoji1][emoji322]

Dette skal nok gå bra [emoji1] lykke til, til alle herlige folk

Blir veldig rørt av å høre historien din. Dere må være utrolig tøffe! Og det er så inderlig urettferdig at noen må slite så mye! Utrolig glad på deres vegne at det endelig har gått [emoji173]️ Hvor langt har du kommet idag?
Du har vært på tul allerede og sett hjertet?
Jeg var på tul 8+3 og da fortalte gynekolog meg at siden jeg er forbi de første 7 ukene og alt ser fint ut størrelsesmessig, hjertfrekvens, plommesekken etc så er sjansen for abort minimal [emoji7][emoji1][emoji322]

Dette skal nok gå bra [emoji1] lykke til, til alle herlige folk

Man velger jo om man vil gi etter eller fortsette og styrken kommer så lenge håpet er der .
Ikke alle sine lodd å bli foreldre ( og må si jeg var redd at vi hadde et sånt lodd ) det som er godt , er som sagt at håpet ikke var over og at vi ikke ga oss ❤
Det å være barnløse i så mange år og ha et så stort ønske er noe jeg ikke unner noen !! ❤

Det å få den positive teste var helt fantastisk , et bønnesvar og en velsignelse så stor at det ikke finnes ord nok for denne lykken ( Sikker på at vi ikke er alene om denne følelsen ❤)

Nå er jeg 10+1 og har vært på to ul . En i uke 7+2 og 9+1
Ja, legen vår sa at den var over 90% sjanse for at det ville gå bra når vi nå hadde sett hjertet og at alt så og hørtes bra ut❤
Har vært blandt de 10% som mistet ( sist vi var gravid )
Så det å være så uheldig en gang til kan vi vel ikke være .. det nekter jeg ❤)

Takk igjen for at du bryr deg ❤
Er så glad og veldig takknemlig for den lille i magen ❤

Masse lykke til ,til deg oxo ❤og som sagt til alle her inne

[emoji173]
Man velger jo om man vil gi etter eller fortsette og styrken kommer så lenge håpet er der .
Ikke alle sine lodd å bli foreldre ( og må si jeg var redd at vi hadde et sånt lodd ) det som er godt , er som sagt at håpet ikke var over og at vi ikke ga oss [emoji173]
Det å være barnløse i så mange år og ha et så stort ønske er noe jeg ikke unner noen !! [emoji173]

Det å få den positive teste var helt fantastisk , et bønnesvar og en velsignelse så stor at det ikke finnes ord nok for denne lykken ( Sikker på at vi ikke er alene om denne følelsen [emoji173])

Nå er jeg 10+1 og har vært på to ul . En i uke 7+2 og 9+1
Ja, legen vår sa at den var over 90% sjanse for at det ville gå bra når vi nå hadde sett hjertet og at alt så og hørtes bra ut[emoji173]
Har vært blandt de 10% som mistet ( sist vi var gravid )
Så det å være så uheldig en gang til kan vi vel ikke være .. det nekter jeg [emoji173])

Takk igjen for at du bryr deg [emoji173]
Er så glad og veldig takknemlig for den lille i magen [emoji173]

Masse lykke til ,til deg oxo [emoji173]og som sagt til alle her inne

Denne gangen skal det gå kjempebra [emoji173]️[emoji322][emoji295]️ Har troa! Iløpet av januar/februar har vi fått vår herlige lille baby [emoji1] Jeg er 10+3 idag så vi er nesten likt, og vipper akkurat i månedsskiftet januar/februar [emoji1][emoji322] Utrolig herlig å høre at dere aldri mistet troen og så en dag skjer miraklet [emoji1][emoji173]️[emoji7]

Back
Topp