Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som kone og mannJeg er 22 og mannen (Hehe uvant, giftet oss nettopp) min er 24. Venter vårt andre barn
Så utrolig hyggelig at dere/vi deler dette, det gjør det litt mer personlig og litt mer ekte hvem vi prater med her inne
Vi var sammen i ca 1,5 år så
Begynte vi å ønske oss barn ..visste med en gang da vi vi ble sammen at det var mannen i mitt liv [emoji173]
( har kjent hverandre siden vi var barn Han skulle jeg bare ha tenkte jeg en gang jeg var 14-15 år ..og bare noen år etter så ble vi sammen)
Vi har slitt i mange år med barneønske vårt ..men har hatt/har et helt fantastisk forhold/ekteskap og at vi endelig har blitt gravid styrker det bare mer og vi er blitt nyforelsket igjen ( akkurat som vi er tilbake til begynnelsen av tjueårene da vi begynte å prøve )
Vi er så utrolig lykkelig nå [emoji173] tenk at jeg er gravid [emoji173][emoji173][emoji173]
Blir så moro å følge dere alle sammen her gjennom disse ukene og mnd , trives skikkelig inne på februar 2018
Ha en fin dag alle dere fine
Tusen takkVeldig koselig at dere har blitt gravide etter så lang tid med ønsket [emoji173]️ Kan ikke engang se for meg hvor tøft det må ha vært og hvor stor glede det må være for dere nå [emoji322][emoji173]️ gratulerer
Tusen takk
Nei si det ..men når jeg ser tilbake på årene og tenker på det så har det vært dager så fyllt med sorg at jeg har blitt i senga i over 17 timer
Masse tunge og tøffe timer og dager , men det håpet vi har hatt har holdt oss oppe og ikke minst kjærligheten vår til hverandre [emoji173]
Det å bli gravid er en glede og en lykke jeg ikke klarer å beskrive med ord [emoji173]
Vi ble gravid for første gang høsten 2015 , tror hjertet stoppet opp i det vi så de to blå strekene ...
Men lykken varte ikke lenge .. endte i MA som ble oppdaget i uke 10 .
Gleden var ikke no mindre denne gangen ..var nesten redd at jeg så feil eller at testen var feil , så måtte ta en test til for å forsikre oss før vi turte å juble
Håper så inderlig at det er vår tur til å bli foreldre nå !!
I dag er jeg litt overfølsom kjenner jeg ..redd , ettersom jeg ikke har no særlig med symptomer
Kvalmen ble borte for en uke halvannen siden .. og ikke no særlig ømme pupper .. er rett og slett litt paranoia i dag
Prøve å holde meg positiv .. skal på ul igjen om to uker i dag [emoji173]
Takk igjen og masse lykke til til deg og alle andre her inne [emoji173]
Blir veldig rørt av å høre historien din. Dere må være utrolig tøffe! Og det er så inderlig urettferdig at noen må slite så mye! Utrolig glad på deres vegne at det endelig har gått [emoji173]️ Hvor langt har du kommet idag?
Du har vært på tul allerede og sett hjertet?
Jeg var på tul 8+3 og da fortalte gynekolog meg at siden jeg er forbi de første 7 ukene og alt ser fint ut størrelsesmessig, hjertfrekvens, plommesekken etc så er sjansen for abort minimal [emoji7][emoji1][emoji322]
Dette skal nok gå bra [emoji1] lykke til, til alle herlige folk
[emoji173]
Man velger jo om man vil gi etter eller fortsette og styrken kommer så lenge håpet er der .
Ikke alle sine lodd å bli foreldre ( og må si jeg var redd at vi hadde et sånt lodd ) det som er godt , er som sagt at håpet ikke var over og at vi ikke ga oss [emoji173]
Det å være barnløse i så mange år og ha et så stort ønske er noe jeg ikke unner noen !! [emoji173]
Det å få den positive teste var helt fantastisk , et bønnesvar og en velsignelse så stor at det ikke finnes ord nok for denne lykken ( Sikker på at vi ikke er alene om denne følelsen [emoji173])
Nå er jeg 10+1 og har vært på to ul . En i uke 7+2 og 9+1
Ja, legen vår sa at den var over 90% sjanse for at det ville gå bra når vi nå hadde sett hjertet og at alt så og hørtes bra ut[emoji173]
Har vært blandt de 10% som mistet ( sist vi var gravid )
Så det å være så uheldig en gang til kan vi vel ikke være .. det nekter jeg [emoji173])
Takk igjen for at du bryr deg [emoji173]
Er så glad og veldig takknemlig for den lille i magen [emoji173]
Masse lykke til ,til deg oxo [emoji173]og som sagt til alle her inne