Alder ??

nine83

Betatt av forumet
Hei jenter / damer
Lurer på hvor 'gamle'/unge dere er ??

Selv er jeg 33-år ( blir 34 nå den 11juli..på dagen min er jeg forresten akkurat 11 uker på vei ❤)
Mannen min er 37,5 år

gleder oss stort til å bli foreldre for første gang .. det blir stas og litt rart ( da det bare har vært oss to i 16 år .. og Lady da, hunden vår som har vært med oss i i 15 år ❤)

Vært gift i straks 11 år .. hvor blir tiden av ❤

Last edited:
Her er vi 32 og 36 og har hatt hverandre i 11 år :)

Han er 31 og jeg blir 25 i desember. Vært sammen i 6,5 år nå[emoji4] vi har ei datter på 20 mnd og en hund på 5år [emoji4]

Vi er begge 28år, vært sammen siden vi var 15 år. Forlovet i fire år. Har to barn på 3,5 og 1,5 år[emoji4]

Vi er begge like gamle, 34 og 33. Han ble nettopp 34 nå i juni, og jeg har bursdag i august :)
Har vært kjærester/ samboere i 4 år og sammen har vi en gal hund på 2 år :D

Jeg er 26 og samboer 31[emoji4] Vi har vært sammen i 2 år, og samboere i 1 år. Litt kortere tid enn de fleste her[emoji85] Men når det er rett, så er det rett [emoji1][emoji41]

Helt sant!❣️ følte det rett etter allerede et par år jeg også, men da var vi bare rundt 19 år gamle og midt i studier. Men følte allerede da at det var han jeg kom til å stifte familie med! Så hvis alt ligger til rette allerede etter "bare" et par år, og det føles rett, så er et par år mer enn nok [emoji173]️

Jeg er 27 (blir straks 28), mens mannen er akkurat blitt 31. Vi har vært gift i tre år og sammen i 11 [emoji173]

Så utrolig hyggelig at dere/vi deler dette, det gjør det litt mer personlig og litt mer ekte hvem vi prater med her inne

Vi var sammen i ca 1,5 år så
Begynte vi å ønske oss barn ..visste med en gang da vi vi ble sammen at det var mannen i mitt liv ❤
( har kjent hverandre siden vi var barn Han skulle jeg bare ha tenkte jeg en gang jeg var 14-15 år ..og bare noen år etter så ble vi sammen)
Vi har slitt i mange år med barneønske vårt ..men har hatt/har et helt fantastisk forhold/ekteskap og at vi endelig har blitt gravid styrker det bare mer og vi er blitt nyforelsket igjen ( akkurat som vi er tilbake til begynnelsen av tjueårene da vi begynte å prøve )
Vi er så utrolig lykkelig nå ❤ tenk at jeg er gravid ❤❤❤

Blir så moro å følge dere alle sammen her gjennom disse ukene og mnd , trives skikkelig inne på februar 2018

Ha en fin dag alle dere fine

Hei! Så koselig å høre at fler er i samme båt med å få våres første gullbaby [emoji4]
Jeg er 33 og samboer er 36. Vi ble sammen for ganske nøyaktig 10 år siden!

28 år, samme alder som mannen. Venter vår første og har vært samboere i 9 år.

Helt sant!❣️ følte det rett etter allerede et par år jeg også, men da var vi bare rundt 19 år gamle og midt i studier. Men følte allerede da at det var han jeg kom til å stifte familie med! Så hvis alt ligger til rette allerede etter "bare" et par år, og det føles rett, så er et par år mer enn nok [emoji173]️

[emoji173]️ Det er akkurat det! Vi møtte ikke hverandre før vi var litt eldre og visste etter under 1 år at det var den rette [emoji7] vi har begge fast jobb og har kjøpt oss hus! Huset skal pusses opp en del fremover, men vi får ta litt om gangen. Satser på å ikke havne på sinnasnekkern [emoji51][emoji85][emoji1] Vi følte oss begge klar til barn, så vi kjørte på [emoji106][emoji1][emoji173]️ Gleder oss masse

Last edited:
Jeg er 30, blir 31 i høst, og venter vårt tredje barn:-) Mannen og jeg har vært sammen i 12 år. Vi strevde med å få de to første, nr 2 ble til ved hjelp av IVF. Denne lille var en stor overraskelse❤️

Jeg er blir 26 og han blir 31 i år, og vi har vært sammen i 5 år, samboere i 2. Sånn ca tror jeg:p

Back
Topp