Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min hadde noennprd fra han var 10 mnd , så mistet hanhørsel og alt språk
Det er en trøst som sagt så vet jeg at det svinger veldig fra barn til barn, men alltid fint å høre at andre er på samme nivå i diverseN er helt lik, om det er noen trøst Hun sier bare noen få ord og noe sier hun bare uten at det er noen forbindelse med hva det egentlig betyr.
Hva skjedde?Min hadde noennprd fra han var 10 mnd , så mistet hanhørsel og alt språk
Jeg har skrevet ned, ellers hadde jeg ikke husket det jeg heller men jeg tror egentlig alt er normalt så tidligJeg kan bare ikke huske når frøkna begynte jeg merker hvertfall at han forstår mye, det er jo det viktigste "nå skal vi gå og finne senga", så "løper" han så fort beina kan bære ham bort til trappegrinda. "mat!", så er det samme tempo bort til stolen sin
Sånn føler jeg det i blant også, men regner med andre føler de hadde treg unge når andre babyer lærer motoriske ting fort. Min gikk da han var 10 mnd og var tidlig ute med alt motorisk. Alle er forskjellige jeg har tantebarn som er flere måneder eldre enn lillegutt, men min gikk før tantebarnet mitt. Men tantebarnet mitt snakker nå i setninger og lillegutt sier ikke mye. Han bare babler og vet godt hva han selv sier, selv om ingen andre skjønner detDet er litt godt å høre jeg vet at det er store svingninger, men på en slik status så føler jeg at jeg har DEN trege ungen
Ørebetennelse og veske i øretHva skjedde?
Ørebetennelse og veskE i øretOi, hva skjedde? Har han fått hørselen tilbake?
Hahaha, du skal vel ikke se bort fra detMin eldste sa mange forståelige ord da han var 11 mnd, skravla gikk og han var/er generelt flink til å snakke.
Minste derimot, han tippa 2 år før han sa noe annet enn mamma/pappa
Nå har det løsna litt, han er nå snart 2,5 og ligger på samme nivå som eldste gjorde da han var 1 år
Er ikke bekymra eller noe likevel, han forstår veldig, veldig mye selv om han ikke skravler hull i hodet på oss. Sånn som eldstemann gjør (mon tro om det er derfor det har tatt så lang tid med minstemann? Han har ikke kommet til orde fordi broren snakker hele tiden? )
Det er sant
Måtte le litt for meg selv av en kommentar, for ungen sa lyden til dinosaur, løve og tiger, skrev hun. Men hos oss er det omtrent lik lyd
Vi skal på kontroll på onsdag, vi får se hva de sier