Alder og barn

CAHG

Betatt av forumet
Hva er din og din partners alder? Har dere barn fra før eller er dette første gang? [emoji5] Vi er 24 år og vi venter vårt første barn [emoji173]

Jeg blir 30 år i juni og mannen blir 31 i august. Vi har ei frøken som ble 2 år nå i mai fra før av [emoji4]

Jeg er 27(blir 28 i år) og samboeren er 34(rekker kanskje fylle 35 før babyen kommer). Vi har en jente som blir 2 år i juni i tillegg har jeg en jente fra tidligere på 5,5 år :)

Jeg ble nettopp 35, samboeren nettopp fylt 36. Har en gutt på 8 år, en gutt på 5 år, ei jente på 3 år og ei jente på 1 år.

Jeg er 23 og samboeren min blir straks 29 :) Vi venter vårt andre barn. Sønnen vår blir 3 år i juni :)

Jeg blir 30 i år. Mannen ble nettopp 41 år. Vi har to gutter på 5 og 8 år. Så venter vår 3.

Vi er vel blant de eldste her.
Jeg blir 37 i høst, samboer blir 48 på sensommeren.
Vi venter nr 2 sammen.

Her fyller vi begge 29 i år, vært sammen i 7 år, prøvere i 3 år og forlovet i ett :HeartredOg dette er vårt første barn! <3

Jeg blir 33 til sommeren, mannebeinet er 43. To barn fra før, jente på 13 og en gutt som fyller 9 nå til sommeren. Dette blir nummer tre i rekken hos oss:binkybaby

Vi har begge nettopp blitt 29, og har en gutt på 2 fra før:)

Jeg er 24, mannen er 28. Vi venter vårt første barn! [emoji5]

Jeg ble 28 i februar, samboer blir 30 i august :) vi har ei datter som fylte 1år i slutten av april, så dette er vårt andre knøtt :Heartred

Jeg blir 26 i nov, samboer er 30. Har en jente som fyller to i august fra før. Dette blir barn nr to te oss ;-)

Back
Topp