Mannen er 24 og jeg er 23, vi har en gutt på halvannet år 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 31, ektemannen min er 38 og kjæresten min er 33.
Dette er vårt første barn.![]()

Haha, tenkte akkurat det samme
Haha. Har skrevet om det i profilen min, og laget en post om det i Samlivs-forumet. Kan gjerne diskutere det mer der!Haha, tenkte akkurat det samme![]()
Haha. Har skrevet om det i profilen min, og laget en post om det i Samlivs-forumet. Kan gjerne diskutere det mer der!Bare gøy å svare på spørsmål, men vil ikke kuppe denne tråden.
Kort forklaring:
Jeg er polyamorøs. Det betyr at jeg tror det er mulig å ha kjærlige, forpliktende, samtykkende forhold til mer enn en partner av gangen.
Jeg er gift (vi har vært sammen i 12 år, gift i snart 5 av dem) og en kjæreste (vi har vært sammen i 3,5 år). De to kjenner hverandre godt og er venner, men er ikke i forhold med hverandre. De kan selvsagt også ha forhold med andre enn meg, så lenge vi har åpen og ærlig kommunikasjon rundt det.
Still gjerne spørsmål i tråden i Samlivs-forumet som heter "Samtykkende ikke-monogami".![]()
TakkInteressant!Gøy at vi har mange forskjellige syn på kjærlighetsforhold også i Norge. Det finnes sikkert en million spørsmål å spørre for slike som meg med det "vanlige" a4 forholdet, men tenker at alle mennesker må få leve akkurat slik dem selv vil, uten å bli dømt verken den ene eller andre veien. Syns du skal ha klapp på skulderen for åpenhet samt det å lære andre om at det finnes alternativer til det tradisjonelle.
![]()