Alder og antall barn

Jeg antar jeg er, og forblir den eldste her inne ... :laughing002 43 år. Blir 44 før den lille atpåklatten vår kommer. Vårt første (og eneste :knegg:) felles, men min fjerde :)
Wow!:love017 jeg sier ikke att du er gammel altså,men hvordan er det å få barn i så voksen alder ?:D

Wow!:love017 jeg sier ikke att du er gammel altså,men hvordan er det å få barn i så voksen alder ?:D

Ja, tida får vise hvordan det blir når jeg er såpass oppe i alder ... :hilarious: :D De andre barna våre er tilnærmet voksne - og voksne, så dette vil bli et "enebarn". Men dette er svært ønsket og etterlengtet, og jeg føler meg overhode ikke gammel og oppbrukt :laughing002 Jeg er i langt bedre trent og i fysisk form enn jeg var da jeg bar frem de andre, og ellers frisk. Men, det blir nok en overgang, ja :-)

Ja, tida får vise hvordan det blir når jeg er såpass oppe i alder ... :hilarious: :D De andre barna våre er tilnærmet voksne - og voksne, så dette vil bli et "enebarn". Men dette er svært ønsket og etterlengtet, og jeg føler meg overhode ikke gammel og oppbrukt :laughing002 Jeg er i langt bedre trent og i fysisk form enn jeg var da jeg bar frem de andre, og ellers frisk. Men, det blir nok en overgang, ja :)
Så gøy:D å med voksne barn må det være helt fantastisk å starte på nytt :D veldig sprekt må jeg si:) alder er bare ett tall,man er ikke eldre enn man føler seg:)

35 og andre barn. Har ei på straks åtte pluss to bonusbarn på 9 og 11. Dette blir vårt første felles barn

31 år og venter barn nr 2,førstemann er snart 7 år :)

Er 28 og venter nummer to. Vi fikk jo beskjed om at vi trolig ikke kunne få flere, så det er ikke planlagt men hjertelig velkomment! Jeg ville opprinnelig ikke ha barn til å begynne med, angrer overhode ikke på at vi fikk, men om jeg noensinne fikk barn så ønsker jeg at barnet skulle få et søsken, nå ser det ut til at det klaffer :)

28 år, blir 29 før termin. Dersom alt går som det skal, blir dette vårt første barn. I grunn planlagt, men overraskende at det klaffet så fort❤

Er 40 år og venter nr 3. Rekker og bli 41 før vi blir 5 i familien. Har to gutter på 7 og 4 fra før. Dette var absolutt ikke planlagt, og kjenner jeg gruer meg bittelitt til å fortelle omverdenen om det.
Gruer meg til å fortelle det til mamma og pappa.. tror de mener jeg har nok å gjøre med 3 stk

30 og andre barn :)

Back
Topp