Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!Jeg antar jeg er, og forblir den eldste her inne ...43 år. Blir 44 før den lille atpåklatten vår kommer. Vårt første (og eneste
) felles, men min fjerde
![]()
jeg sier ikke att du er gammel altså,men hvordan er det å få barn i så voksen alder ?Wow!jeg sier ikke att du er gammel altså,men hvordan er det å få barn i så voksen alder ?
![]()
Jeg er i langt bedre trent og i fysisk form enn jeg var da jeg bar frem de andre, og ellers frisk. Men, det blir nok en overgang, ja Så gøyJa, tida får vise hvordan det blir når jeg er såpass oppe i alder ...![]()
De andre barna våre er tilnærmet voksne - og voksne, så dette vil bli et "enebarn". Men dette er svært ønsket og etterlengtet, og jeg føler meg overhode ikke gammel og oppbrukt
Jeg er i langt bedre trent og i fysisk form enn jeg var da jeg bar frem de andre, og ellers frisk. Men, det blir nok en overgang, ja
![]()
Blir 40 år før lille rusk kommer, så henger bare litt etter deg.. blir min nr 4 ( samboer og meg sin 2)Jeg antar jeg er, og forblir den eldste her inne ...43 år. Blir 44 før den lille atpåklatten vår kommer. Vårt første (og eneste
) felles, men min fjerde
![]()
Blir 40 år før lille rusk kommer, så henger bare litt etter deg.. blir min nr 4 ( samboer og meg sin 2)

Gøy at vi er flere godt voksne her inne![]()
![]()

Gruer meg til å fortelle det til mamma og pappa.. tror de mener jeg har nok å gjøre med 3 stkEr 40 år og venter nr 3. Rekker og bli 41 før vi blir 5 i familien. Har to gutter på 7 og 4 fra før. Dette var absolutt ikke planlagt, og kjenner jeg gruer meg bittelitt til å fortelle omverdenen om det.