Alder i forhold.

Evette

Gift med forumet
Nysjerrig. Er alderen til samboeren din viktig for deg? Kunne du ha vert sammen med en som var yngre enn deg og hvor går grensen? Ei venninde av meg på 33 er sammen med en på 27, altså han er 6 år yngre. De har møtt en del fordommer på grunn av aldersforskjellen. Jeg mener at så lenge de er lykkelig sammen så er det jo virkelig ikke noe problem!

Alder har ingenting å si så lenge man har det bra sammen :)
Her er jeg 3 år eldre enn mannen, og har ikke hatt noen problemer med det.
Søstra mi er sammen med en som er 5 år yngre, og heller ikke noe problem :)

Han er noen mnd yngre enn meg. Hadde han vært 5 år yngre hadde det ikke gjort noe. Så lenge det er den personen jeg elsker og vil være sammen med resten av livet ser jeg ikke problemet.
6 år og møter fordommer? Da bør folk virkelig se litt på seg selv...

Det er da ingen stor aldersforskjell!

jeg kunne aldri hvert sammen med noen som er på samme alder som min far eller eldre! det syns jeg bare blir ekkelt!
men min personlige mening!

Generelt sett er jo alder bare et tall og om to personer elsker hverandre er det jo det som er viktig :)

6 år er jo ikke mye. Men er nok fordi hun er eldst at de får mye kommentarer tenker jeg. Utrolig tåpelig ihvertfall..

Det er da ingen stor aldersforskjell!

jeg kunne aldri hvert sammen med noen som er på samme alder som min far eller eldre! det syns jeg bare blir ekkelt!
men min personlige mening!

Generelt sett er jo alder bare et tall og om to personer elsker hverandre er det jo det som er viktig :)

Helt enig med deg der:)

Kunne ikke vært sammen med noen som er gamle nok til å være min far, eller unge nok til å være min sønn heller....

Jeg hadde alltid tenkt at jeg måtte finne meg en som er gamlere enn meg, kom ikke på tale å være sammen med en som var yngre.. :p Men sambo er 3 år yngre enn meg, og når jeg møtte han visste jeg raskt at han var den rette, da var alderen ubetydelig! :)

Har selvfølgelig noen grenser, men slik i utgangspunktet spiller ikke alder noen rolle :-)

Her er samboer 2 år yngre enn meg. Grensa går vel litt på hvor gammel eg selv er og.
Hadde eg vært 30, hadde det ikkje plaget meg om han var f.eks 25. Men hadde eg vært 22, hadde det plaget meg om han var 17. :)

Yngre? Hmm 2-3år ynger kanskje men ikke mer. Å max alder andre veien vet jeg ikke. Ville ikke vært sammen med en som kunne vært far min.

Sambo er 5 år eldre enn meg og det er akkurat passe syns jeg :) Kunne egentlig ikke tenkt meg å ha vært sammen med en som er yngre enn meg, men hvis man treffer en som er yngre og man har det fint sammen og elsker personen, så har jo egentlig ikke alderen noe betydning :) Men kommer litt an på hvor gamle man er og etter min mening burde man i hvert fall ikke skille mer enn 10 år i aldersforskjell :)

Alder betyr ingenting:) Her er mannen 3 år yngre enn meg;)

For meg har alder noe å si, hadde ikke ville vært sammen med en som var 5 år eldre eller 5 år yngre.

For meg har alder noe å si, hadde ikke ville vært sammen med en som var 5 år eldre eller 5 år yngre.

Min er 6 år eldre enn meg. Men jeg har alltid likt mannfolka litt eldre jeg da. ;)
Hva andre gjør bryr meg lite. Så lenge de er lykkelige :)

Back
Topp